søndag 14. august 2011

Hvit

På fredag, da den minste kråken var i barnehagen og den største kråken var på fisketur,fikk mor etterlengtet alenetid.. En vegg i stuen gikk fra å være mørk mocca-farget, til å bli hvit..Enn så lenge!
Denne uken blir preget av pussing og maling.."Prosjekt-trapp" har stått på ønskelisten siden vi flyttet inn for fem år siden. Det første trappetrinnet er pusset..Nå er det ingen vei tilbake!
Vakre, slitte søsteren til "TV-benken" vår har stått i garasjen siden i fjor sommer. Den tåler nok ikke å stå her til sommeren 2012, så jeg må få fingeren ut denne uken. Håper på godt malevær! (Jeg skal visst begynne på skolen igjen neste uke, spørs om jeg får tid til det;) Vernedraktskiltet kommer fra jobben til svigerfar..

Håper dere har hatt en super helg, og tusen takk for alle fine kommentarer. Jeg blir så glad! Stas med omtale hos NIB i dag også:)Takk!

22 kommentarer:

  1. Der var skiltet du snakket om ja, kult! Og lykke til med prosjekt trapp, gleder meg til å se det ferdige resultatet :) Nå er det sykdom i heimen her så får ikke ordnet med den hyllen på en stund, men sender deg en mail når jeg får ordnet med bil :) *♥*

    SvarSlett
  2. Så fine bilder som alltid!
    Det er alltid deilig med alenetid... Det har vi også hatt på lørdag, men vi satte igang med å pusse opp gangen... Så når tulla kom hjem på ettermiddagen var mor og far slakt.

    Det skiltet var utrolig tøft og prosjekt trapp gleder jeg meg til å se resultatet av.. Blir nok meget bra!!! :)

    KLEM♥

    SvarSlett
  3. Så mange spennende prosjekter på gang! Har en trapp jeg drømmer om å gå løs på her også, men det sitter langt inne. Pussestøv og tungvint adkomst til kjelleren i maaange dager...
    Flotte sandaler og veske fra Grekenland:-) Jeg virkelig elsker bildene dine, og ser at du har fått flott og velfortjent omtale hos Nib i dag:-)
    Klem!

    SvarSlett
  4. Så artig det skal bli å se gang-prosjektet :) Digger det skiltet og skapet .

    Ønsker deg en fin uke :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Å, det øverste bildet var bare knallfint!!! Spennende med trappen da, det blir nok bra! Og kjempeflott kommode!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så skjønt det ble med hvitt. Effektiv du er! Lykke til med malingsprosjektene.

    Sjekk ut NIB! ;)

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Hei på deg, Christine :) Fant deg inne hos NIB i dag, takk og lov... For ein vidunderlig herlig blogg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. God tur på G Sisters! Jeg er stort sett hjemme om du er kaffetørst;)

    Jeg må snart ta meg en tur på stoff og stil for å kjøpe inn silkebånd til et par hentesett for noen prinsesser som kan komme nårtidsomhelst. Du kan tro jeg har lyst til å ta med et gavekort og svi av på IKEA i samme slengen;) Men det spørs hvor populært det er i heimen om jeg tar såkalte sjefsavgjørelser! haha

    SvarSlett
  9. Spennende hvordan trappa blir seende ut! Vi har en nyere lakkert utgave som vi har malt en gang, men endte med å måtte skrape av all malingen igjen fordi den bare prellet av! Satser på full nedpussing og ny maling i løpet av høsten! Gleder meg ikke... Mye bedre å nyte oppussing på avstand i grunn;)

    Ha en fin uke!

    Klem Sissel:)

    SvarSlett
  10. Hvite vegger er godt, og alt som er unnagjort er godt. jeg har hatt (og har) mange prosjekter stående i kø og når jeg endelig fikk ut fingeren lurte jeg på hvorfor jeg ikke gjorde det før!! Den trappen kommer nok til å bli veldig fin:-)

    SvarSlett
  11. Alltid hærleg når det blir kvitt!! Måtte berre flire når du skriv om dei andre prosjekta. Eg sa til mannen min i går kveld, at dersom vi ikkje rydda ut av gangen (som fortsatt er trekvit) måndag, blir det ikkje før neste sommar! Nesten som å pusse det eine trappetrinnet ;)

    Lukke til!
    Gler meg til å sjå det endelege resultatet!

    Kjekt å sjå deg inne hjå NIB :D

    Klem Hanne

    SvarSlett
  12. Fantastisk flott blogg du har!!!
    Gleder meg masse til å følge deg videre :)
    Hilsen fra monica!

    SvarSlett
  13. Så flott blogg du har, gleder meg til å følge deg :)

    SvarSlett
  14. Så mange fiiine bilder!
    Falt pladask for den veska og de sandalene! Hadde kjøpt noe lignende selv, er ikke noe glad i gull jeg heller ;)
    Artig løsning på senga til sønnen din! Ikke rart du blir nevnt i ROM 123 :)

    Masse lykke til med trappe-prosjekt og make-over av søstra til tv-sjenken! Ser ut som du har litt jobb foran deg ja, men det blir vel flott akkurat som de andre prosjektene dine :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  15. Sååååå fin blogg du har og såååååå fint hjem. Knall fine bilder, mye inspirasjon her ja :-) Gleder meg til å følge deg videre :-)

    SvarSlett
  16. Herleg bilde av ungane, hehe!
    Skulle ha tatt tak i trappa, eg også. Vi har eit monstrum av ei lakka furu trapp...
    :-)

    SvarSlett
  17. Så snygg färg i rosorna tillsammans med det bruna i bakgrunden. Klockrent snyggt, passar ihop.

    enkla nettan
    nettan.klar@

    SvarSlett
  18. Haha, ja den alene tiden er undervurdert!! Oioioi for en luksus for mor å få den iblandt:-)
    Såå fint det ble:-) jeg har rett og slett vært crap på å skrive kommentarer siden mai- huset her tar ALL tid! Og gjør det fortsatt, men følger med på deg!! Hihi..
    Og trappa blir såå fin skal du se! Vi holder på med vår også- et himla prosjekt.. Men det er verdt det!

    Klemmer til deg

    SvarSlett
  19. Så mange spennende prosjekter! Gleder meg til å se hvordan det blir.
    Klem

    SvarSlett
  20. Så fint det ble! Nydelige bilder... Kjenner meg igjen i opphopningen av prosjekter. Og flere skal det bli, nå som høstmørket begynner å komme!

    SvarSlett
  21. Nå har jeg snust rundt i bloggen din! Og satt meg opp som følger! Kjempeflott blogg med kjøtt på:)! Elsker syprosjektene dine:). Vi har også ei trapp som sårt trenger et nytt ansikt. Den er teppebelagt ala 80-tallet.... Hørt at oppussing av trapp ikke er av gøyeste slag....

    SvarSlett
  22. Jeg sitter bare og måper av de flotte bildene dine! Du er så dyktig! Er så glad for at DU er her. Måtte bare si det. ♥

    SvarSlett