torsdag 11. august 2011

Ferieforelskelse

Skal man til Grekenland må man kjøpe skinn, har jeg hørt. Skinn og gull (og plastikkperler). Siden jeg ikke er så veldig på gull, gikk jeg heller i skinnbutikker. Mange skinnbutikker! Jeg var fast bestemt på å finne en som rommer A4-bøker, og litt til (skolestart nærmer seg med stormskritt..). Etter noe som må ha vært rundt den tjuende butikken, fant jeg vesken min (og sandalene). Vi fant hverandre, og jeg er hodestups forelsket! Kjempeglad (og med litt dårlig samvittighet, stakkars sommerfugler..) fant jeg to bilder med vakre utstoppede sommerfugler også (ikke i samme butikk altså;). Sommerlykke!

26 kommentarer:

  1. Jeg rett og slett DIGGER den veska! Så fin!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig nydelig nydelig! Jeg ble jammen litt forelsket jeg også :) Og fantastisk fine bilder også - som vanlig :)

    SvarSlett
  3. Man skal ikke være misunnelig, men jeg må innrømme at jeg er veldig nær å være det nå ;)
    Hm, Hellas neste år...?

    SvarSlett
  4. Fantastisk veske!! Og stilige bilder:)

    SvarSlett
  5. Ah... Nydelige! Både veska og skoene. Og sommerfugler da.. ;-) Det er så usigelig vakkert!

    SvarSlett
  6. Så utrolig fine, både sandalene og veska. <3

    SvarSlett
  7. Helt NYDELIG farge og form på veska!! Jeg er på jakt etter ny veske til macen.. Kanskje brun hadde vert en kjekk avløsning til alt det sorte:) hmm..

    SvarSlett
  8. Og jeg digger bildene!
    Uventet vinkel og styling = vellykket ;)
    Og fine ting som fikk bli med hjem.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Skikkelig fin veske...jeg digger de perlesmykkene jeg da, på de fine Anne Black-knottene (for det er vel det?) Nå fikk jeg en god idé til den ene veggen på badet mitt:-) Takk for det:-)

    SvarSlett
  10. Så herlige skinnvarer du fant! Digger både veska og sandalene! :-) Og presentasjonen gjør jo det hele überkult!!
    Du er flink :-)

    :-)

    SvarSlett
  11. Herligheten!!! DEN veska! ELSK!!
    Sandalene var også nyydelige!
    Og fiine bilder, som alltid;)
    Klem

    SvarSlett
  12. Du har veldig god smak :) Verdt å lete litt når man finner SÅ fine ting da. Gratulerer med vellykket jakt ;) *♥*

    SvarSlett
  13. Så kule bilder :) Jeg digger sandalene og det siste bildet er det stiligste jeg har sett på lege !!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  14. Så flott veske! Og sommerfuglbildet er vakkert.
    Klem

    SvarSlett
  15. å så nydelig, alt sammen.. flinke deg!
    klem

    SvarSlett
  16. Fine forelskelser;) og soverommet er jo bare såå lekkert-sukk. Tror ikke du skal ha så dårlig samvittighet for de sommerfuglene- for jeg leste et sted at de ikke lever så lenge når de først er blitt til sommerfugler;)

    SvarSlett
  17. Lekre! Sommerfuglbildet skulle jeg også gjerne hatt! Kan jo få kjøpt noe tilsvarende her hjemme også, men de koster jo en formue...

    SvarSlett
  18. ah...!
    så utrolig fint & vakkert!
    både vesken, skoene, tottilottene :0)
    herlig styling & foto!!
    jeg er imponert - du er jätteduktig!
    ha en finfin helg -
    moaklem

    SvarSlett
  19. Åh, sukk!
    Digger ALT sammen! Både sandaler, veske, de herlige bildene dine, fargene og sommerfuglene!

    ...aldeles HERLIG!*smile*

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem klem

    SvarSlett
  20. Det var en utrolig fin veske du kjøpte der, kledde deg skikkelig! :D Så på de sommerfuglene også, angrer litt til at jeg ikke kjøpte meg et sånt bilde!

    SvarSlett
  21. Nydelige ting! Og så flotte bilder!! Jeg elsker dem :)

    SvarSlett
  22. Nydelige ting og nydelige bilder. Du er god!

    SvarSlett
  23. Superfine bilder og saker! :) Elsker de sandalene.

    I '94 var jeg på Rhodos og var på jakt etter veske jeg også. Jeg fant en superfin en og den har jeg brukt MYE. Den er fortsatt i god stand, selvsagt litt slitt, men det er bare stas, for den holder seg GODT!

    Håper du får en fin fredag og helg!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett