tirsdag 16. august 2011

En ny epoke

Første skoledag..  Akkurat like kokt i hodet som man skal være. 
Første SFO.. Magen fylt med sommerfugler!
Ny barnehage..  Sår gråt og begynnende smil
En ny hverdag er over oss 
Det går seg vel til slik det bruker å gjøre..


Disse søte notisblokkene så jeg for første gang inne hos pinkladyandthepolkadots. Super søte, og perfekt til forelesningnotater! Jeg måtte løpe inn på Søstrene Grene fem min før stengetid:) 22 kroner..gitt vekk!!
Velkommen til alle nye følgere! Koselig at dere titter innom:)
Klem Pøbelen

18 kommentarer:

  1. Lykke til med alt det nye!! Veska er alldeles nydelig!

    SvarSlett
  2. Ja med den lekre ferievesken skulle det bare mangle at ikke du skulle få deg noen lekre notatbøker til ;) Nydelige. *♥*

    SvarSlett
  3. Notatbøkene fra søstrne sisters var rålekre!
    Passa perfekt oppi den nye flotte veska di fra Grekenland...

    Her har mistemann startet på sfo...var litt tøft sist uke, men når er også storesøster på plass der, så no går no dagan så mye likar...

    Tenk om noen skulle rivd oss opp fra jobben, og plassert oss et annet sted og sagt...at HER skal du være nå, og ikke der du er trygg og kjent...synes de er tøffe jeg disse småtassene våre...

    Godt nytt skoleår til deg å da Christine :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Kjempefine notatbøker! Sikkert spennende (og hektisk) med skolestart! Håper det gikk bra på Sfo og:) Jeg begynner å få skikkelig nerver ang Eskil sin skolestart! Hehe! Men, det er vel verst for meg :) Han gleder seg heldigvis bare! Ha en fin kveld! KLEM.

    SvarSlett
  5. Så fine! Argh, jeg glemmer alltid å stikke innom Søstrene når jeg er i byen! Og så har de jo så mye fint! Skjerpings!

    Lykke til med skolestart og barnehagestart! Som du sier; det går seg jo til... ;-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg!

    Nydelig innlegg og koselig med den skriveboka. Elsker Søstrene Grene, må alltid innom når vi er på besøk hos familien i Ski. Jeg finner stadig noe som må bli med hjem :)

    Nå er ferien over, og jammen er det start på hverdagen igjen. Jeg har ikke hatt ferie, bare jobbet.. Men, kan tenke for dere som hatt fri så skal det nok bli litt deilig å komme tilbake til det vante igjen :)

    Den veska var alldeles nydelig.
    Gratulerer med flere følgere.. Nydelig blogg vet du, så velfortjent snupp!

    KLEM :)

    SvarSlett
  7. Ja, det er alltid litt tøft i begynnelsen det der. Både for store og små:-)
    Nydelige notatbøker (det skal ihvertfall ikke stå på de;-)) i den flotte veska!
    Klem

    SvarSlett
  8. Det er alltid hardt i overgangen mellom ferie og hverdag. Men skolehverdagen blir skikkert litt lysere med så fine notatbøker!

    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  9. jammen bra at kvardagen og har sin sjarm! :)

    og, ja det går seg alltid til. sjølv om det ikkje kjennest slik når ein liten tass blir plassert sjå andre...

    -klem til deg

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Ja, sånn er det altså...hverdagen må liksom begynne igjen! Men sånne flotte notatbøker lyser jo opp hverdagen litt da*smile* Kjempe søte!

    ...og så må jeg si, jeg liker så godt bildene dine! Herlige farger, komposisjoner og lys! Liker!*smile*

    KLem klem

    SvarSlett
  12. Lykke til med skolestart (og alle andre starter!) :)

    SvarSlett
  13. Å, nydelig veske og nydelige notatbøker!

    Sårt for mammahjertet med sfo- og barnehagestart. Heldigvis er man ikke lenger enn en telefonsamtale unna.

    Stor sympatiklem herfra!

    SvarSlett
  14. Herlige bilder. Fiiine bøker.

    SvarSlett
  15. De bøkene er så fiine!!
    Skal kjøpe sånne neste gang jeg er der;)
    Lykke til med den nye hverdagen!
    klem ♥

    SvarSlett
  16. Husker godt hvordan det var da barna var små:) Lykke til med skolestart, jobb og barnehagetilvenning:)
    Flotte notatbøker, men hvor i all verden har du fått tak i DEN megafine veska???

    klem Trine:)

    SvarSlett
  17. Herlige notatbøker, de hadde kommet til å pyntet opp skrivebordet mitt :)
    Og nå er høsten nesten her, men det er jo en flott årstid det også, på sitt vis!

    Klem og en fin onsdagskveld til deg,
    Signe

    SvarSlett
  18. Så kjekt at du fikk tak i notatbøkene. Jeg tror de er mer eller mindre tom nå for disse med strikk på. Nydelige veska di! Misunnelig. Fin torsdag til deg!

    SvarSlett