torsdag 18. august 2011

Etsy

Da jeg kom hjem fra ferie, ventet en pakke på meg..Fra Etsy. Det er første gang jeg bestiller herfra, og skjønner godt  det kan bli vanedannende! Man kan jo sitte i timevis å bare drømme seg bort.. Jeg trengte nye stoffer til puter, og fant disse:) Akkurat under 200 lappen, så jeg slapp mange tilleggsutgifter. To av dem skal snart klippes i..Må bare male litt først:) Skatollet er pusset og grunnet, og det er nå moroa begynner!  Det er nå man virkelig ser forskjell:)
Bilder i kveldssolen..Ahh* Det er så godt med kveldssol! Og i morgen er det fredag igjen folkens! Hurra!

20 kommentarer:

  1. Nydelige :) Og Etsy er virkelig vanedannende!!
    Ha en finfin torsdagskveld :)

    Mvh
    Signe

    SvarSlett
  2. oi så herlige stoffer!!!
    det blir moro å sy puter av..
    klem

    SvarSlett
  3. Nydelege, fargeglade stoffer - fine funn! Etsy er verkeleg vanedannande! - så utruleg mykje fint!!

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Så herlige stoffer :) Flotte bilder også!
    Etsy er helt klart vanedannende ja, har brukt mange timer på å drømme meg bort der gitt ;) Blitt en del kjøp også, vært fornøyd med alt jeg har kjøpt der - enten det har vært håndlaget eller vintage :)

    SvarSlett
  5. Nydelige stoffer!
    Har ikke 'turt' å kjøpe noe fra Etsy enda, men kan godt tenke meg til at det kan bli vanedannende;-)

    SvarSlett
  6. Takk skal du ha. Sitter her nå og øver meg til lørdagen, viktig å få alt bra til da. Det er jo så mange ting å tenke på i forhold til lys og hvordan jeg skal få frem det jeg syns er fint, så har man bare en sjanse i brylupp også så jeg kan ikke klusse det til. Gleder meg, håper på noen flotte bilder jeg evt kan blogge om.

    SvarSlett
  7. Så lekre!!
    Skal prøve å få ut finger`n og få priset det stoffet mitt... Synes bare det er utroolig vanskelig! Men nå fikk jeg jo en liten pekepinn;)
    Hurra for snart helg!!:D
    Klem

    SvarSlett
  8. For noen herlige stoffer - og for en herlig blogg jeg tilfeldigvis dumpet borti via en annen blogg jeg følger. Gleder meg til å ta et dypdykk i all kreativiteten her inne. :)

    SvarSlett
  9. nyydelige stoffer! Og fine bilder! Flink du er :)Etsy har jeg ikke prøvd meg på enda, men er stadig inne å titter, det er altså så mye fint!
    Tusen takk for fin kommentar hos meg, det varmer! SÅ rart at du ikke får sett teksten hos meg. Har besøkt siden min fra alle mulige forskjellige maskiner, og ikke møtt det problemet.. merkelig og litt dumt. Har du windows kan man jo stille inn str. på skriften/Lay outen nede til høyre på sjermen over datoen.. har du prøvd det?

    God torsdags kveld til deg, Om 1 min er kl 12 og det er fredag! Hurra!

    SvarSlett
  10. Mange fine stoffer :) Det er så hverdagsluksus å få nye stoffer i hus ;) Ønsker deg ei fin helg og er spent på hva du skal sy nå .

    Klemmer :)

    SvarSlett
  11. Så flotte. Har også handlet nettopp der....strikkeoppskrifter til kule sokketøfler til voksne, og sko/tøfler til baby og barn. Råkule! Så måtte bare kjøpe 12..... litt optimistisk siden strikking ikke er det eneste jeg gjør, men men, måtte bare!
    Klem

    SvarSlett
  12. Ett kjøp og så er det gjort! ;) Fine stoffer!

    SvarSlett
  13. Så søte stoffer:)
    Jeg elsker ETSY:)
    JEg handler masse smykkedeler der som jeg lager om til mitt eget å selger på epla:)

    Ha en flott helg
    Klem fra Lill

    SvarSlett
  14. Mye fint på Etsy, ja! Herlige tekstiler du fikk kjøpt deg :-)

    SvarSlett
  15. Etsy er lett å bli avhengig av, ja! Utrolig lekre stoffer, så delikate i farger og mønstre.
    God helg!
    klem

    SvarSlett
  16. Vakre funn ja.
    Å jeg har dilla på stoff, men denne gangen en slags folklore stil :)

    SvarSlett
  17. Så herlige stoffer! Minner meg om overnattingsbesøk hjemme hos mormor:)) Til å bli glad av!

    KLEM KLEM
    Anette

    SvarSlett
  18. Kjempefine stoff!!! det er så godt å få vaska de og hengt de ut! Nyte synet av de på klessnora :) Og snuse inn lukta av de når man tar de inn igjen :)

    SvarSlett