lørdag 2. juni 2012

Mer print


..Som jeg nevnte bestilte jeg to prints herfra. Planen er at dette skal på 
Kaia-rommet.. Jeg bare låner det litt;) Liker så godt motivet og stemningen i det..


Er det forresten noen som vet hvilken blomst dette er, og i såfall om jeg har tatt en ekstremt giftig plante inn i huset..?! På 50/60-tallet bodde det en over-gjennomsnittet hageinteressert dame i huset her, noe  jeg gleder meg over  hver sommer:)







I går var kvelden spekket med god mat, god drikke, og fine samtaler med enda finere bloggedamer. Herlig å senke skuldrene litt etter en travel uke!
Tusen takk for alle kommentarer til Ola-pulten!!

God helg!

11 kommentarer:

  1. Hihi!!
    I huset mitt bodde det også en dame som elsket blomster...hun bodde her i 45år... og jeg har også de fine blomstene der i hagen... vet ikke hva de heter...enda... Men man lærer mye her i blogglandia...
    alltid noen som vet :-)
    Ha en NydeligFlott lørdag!! Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Ja denne planten er så flott og majestetisk :)
    Vi har den også i vår hage.
    Den heter Kongekonvall :)
    Så fin print Kaja skal få.

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Det var veldig koselig å hilse på deg i går! Håper det er ikke lenge til neste gang.. mi casa es su casa... :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Sikke et skønt print og blomsten er da også helt særlig. Kender den ikke desværre :-( kunne du måske være interesseret i at vinde to skønne grafiske prints, så har jeg en udfordring inde hos mig :-)

    SvarSlett
  5. Så herleg print!
    Kjekt dokke koste dokke igår! Me reiste til rogalandet, så det passa desverre ikkje.. Tar det igjen!
    Den store konvallen(hugsar ikkje heilt navnet; hagekonvall, storkonvall eller noko) er veldig giftig, ja. Desverre, for den er nydeleg fin!
    Men ungane er vel så store at dei ikkje prøvesmakar..?

    Fortsatt god helg! Klem

    SvarSlett
  6. så fint bilde, koselig med pus! :O)
    og så fint med den gule vasen i det hvite miljøet :O)

    God helg!
    Nina :O)

    SvarSlett
  7. Jeg fant nettopp ut at vi har et smågiftig tre i hagen. Et gult et. Ikke enkel å holde styr på denne naturen ;) Og nå har jeg lært litt om Kongekonvall.
    Og printet var så fint. Må titte inn på den linken igjen.

    SvarSlett
  8. Nydelig print og ellers herlige stemningsbilder! :)
    Digger også pulten du har gjort en fantastisk jobb med! Bøyer meg i støvet!!!
    Fortsatt finfin helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  9. Liljekonvall eller en slektning, ja. Svært pen-svært giftig..

    mia

    SvarSlett
  10. Hei Christine:-) Er innom den fine bloggen din og som vanlig så mye inspirasjon at jeg ikke klarer å sitte stiller mer men må nå opp og gjøre litt rundt om i huset. Sånn er det vel bare å være interiørfrelst, nye ideer hele tiden:-) Ha en riktig fin søndag. Klem, Anne Lise

    SvarSlett
  11. Glemte å si at planten du har tatt inn, heter Kongekonvall. Den er veldig fin, jeg har den ute i hagen min:-)

    SvarSlett