onsdag 29. april 2015

Før/etter - mancave

De fleste har vel et rom de gremmes litt (vel mye) over. Hos oss går det under "datarommet", og jeg unngår helst å gå inn der. Helt til ånden plutselig kom over oss! Mandag kjøpte vi gulv og tirsdag startet vi å rive tapet. Jeg skal ikke skryte på meg noe som helst i dette rommet, bortsett fra litt flikking har Pøbelmann gjort det meste selv. Men fjerning av tapetlim var faktisk gøy! Når det gikk så lett ved hjelp av limfjerner ville flere i familien hjelpe til!

Disse grønnfargene er kjempefine, men jeg får ikke dem til å passe i huset vårt. Siden de har vært pakket vekk i noen år nå synes jeg det er helt greit å spraymale dem. Bedre at de kommer frem i lyset og blir brukt!

Den brune klikklaminaten ble erstattet at et lunt furugulv, og vegger, tak og lister ble malt. Skuffene, pluss arbeidsbenken (som er en kjøkkenbenk i laminat) er fra IKEA.
Nå har vi fått hver vår arbeidskrok, og jeg er kjempefornøyd! Det er blitt myyye lysere-  det eneste som mangler nå er bilder:)

16 kommentarer:

  1. great post
    very beautiful pictures
    i really liked

    SvarSlett
  2. Oj, så lekkert det ble! Tipper du gleder deg over å kunne gå inn dit nå:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott det ble!!
    Og så digg med et slikt kontorrom:)

    Elsker fargene ♡

    SvarSlett
  4. H J Æ L P E S meg, det var forandringen sin ja! :-) Såå utrolig lekkert det ble. Vi har et akkurat like håpløst kontorrom her hjemme. Hadde det ikke vært for at vi er så utslitte av småbarnslivet om dagen, hadde jeg kastet meg på bølgen din med det samme, for dette ble virkelig LEKKERT! :-) Innmari god helg til deg.

    SvarSlett
  5. Finfin forvandling:) Ikke minst fargeforandringen på lampa og penneholderen - hvor mye det gjør for helheten! Veldig inspirerende å se slike bilder når man holder på med prosjekt selv:) Klem

    SvarSlett
  6. Så kult det ble! Nå har dere virkelig et datarom å være stolt av :)

    Har du lyst til å bli med på en liten giveaway deler jeg en i det siste innlegget mitt. Trekning fredag 8. mai, så skynd deg om du vil være med :)

    SvarSlett
  7. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlett
  8. This is an amazing post actually provide valuable information, I will always be waiting for the next post, thank you.
    Greetings from Jepara,
    Jepara town is a small town located in Central Java Indonesia.
    From the milestone Jepara has a very high historical value of cultural diversity, including Jepara furniture that is already known to foreign tourists, namely:
    Mebel Jati Jepara
    by Product Highlights:
    Jual Mebel Murah - Mimbar Masjid Jati - Toko Mebel Jepara - Jual Furniture - Interior Furniture Minimalis - Mebel Kayu jati jepara - Toko Mebel Jepara - Furniture Jepara Murah - Furniture Kayu Jati - Mebel Jepara - Gazebo- Furniture Minimalis - Jual Mebel - Mebel Kayu Jati - Jual Furniture - Furniture Jati - Tempat Tidur Minimalis Lemari Pakaian Minimalis Jati - Furniture Minimalis Jakarta - Kreasi Jepara - Griya Mebel Jepara - Jual Mebel Murah - Interior Jati - Furniture Murah - Relief
    the most interesting part of the cultural heritage of Jepara is Ancestor Indonesia in the manufacture of traditional fabrics, namely:
    Tenun Troso Jepara - Kerajinan Monel - Terapi Ion Elektrik 
    Thanks.

    SvarSlett