lørdag 1. juni 2013

Hello June!

 
1.juni..Den beste tiden på året! Jeg nyter at det blomstrer igjen, at man kan gå barfot, og at det fremdeles er lyst når senvakten er ferdig 22.30. Vi har tre sommermåneder foran oss, og vi velger selv hvordan vi skal nyte dem! I år har jeg lyst til å pakke teltet når det meldes sol i helgene. Planen var å allerede begynne denne lørdagen, men i dag stod vi opp til 13 grader og duskregn. Neste helg..
I dag skal heller to stoler ferdigmales. Hvis man ser forbi gamle malingsflekker og slitte partier ser man hvor nydelig den er. Resultatet kommer snart:)


God helg!

9 kommentarer:

  1. Det bordet... Åååå det bordet!
    Det hadde jeg gjerne sett her hjemme hos meg altså!

    Ha en videre deilig helg og juni!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Juni på kalenderen og alt det deilige som følger med sommeren! Bra dag :)
    Her har sola og varmen vært fremme, og vi har innviet grillsesongen og spilt kubb på plenen :)
    Håper du snart kan dra på teltferie!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Så flott du har det ! :) stolen ble riktig så fin. Det høres helt herlig ut med telttur! Det enkleste er ofte det beste? :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Herlige bilder hos deg og telttur Høyrtes kjekkt ut:)
    Nyt søndagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. I agree with you, June is my favorite month...everything so fresh and new :) Love your photos, you have a lovely home :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig! Herlige bilder
    klem hx

    SvarSlett
  7. Skikkelig behagelig bilder, deilig med noe lekker å se på her jeg sitter i innspurten på bacheloren (i sykepleie.)

    Jeg ble litt nyskjerrig på den puta med dottene på. Er det lov å spørre hvor den er fra? :)

    SvarSlett
  8. Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I’ll probably be again to read much more, thanks for that info.

    Click Here
    Visit Web
    Swiatkarpia.com
    Information

    SvarSlett