lørdag 21. juli 2012

Male male male


Det er så gøy med sånne småprosjekter! Den svarte pinnestolen har blitt "ny" med to strøk hvitt og to strøk turkis. Love love!
Kaffekruset er fra Legoland, og rommer mye kaffe. Det ser forresten ut som Legoland har flyttet fra Danmark til stuen vår i Bergen. Far i huset har samlet alle løse deler og gutta bygger opp igjen Lego fra grunnen. Har man mistet tegningen som følger med i pakken, kan man finne den igjen her. Bare et lite tips:)






Ha en fin dag godtfolk!

16 kommentarer:

  1. Så morsom stolen ble;) Du er virkelig en trendsetter når det gjelder maling;) I dag har jeg tenkt å male jeg også- finner alltid på unnskydninger for å slippe- men nok er nok;) Nydelige bilder til å bli i godt humør av- og den koppen passet jo perfekt inn på kjøkkenet;)

    SvarSlett
  2. Fint fint fint!
    Hva mer kan man si...;)
    Kul legokaffekopp!!
    klem fra Nord:)

    SvarSlett
  3. Digger disse stolene du maler!!!!!
    Nydelige og så fine inne hos deg!
    :o)

    SvarSlett
  4. Bærre en ting å si: driiiiiitfin stol!! :-)

    SvarSlett
  5. Ååå, jeg blir lykkelig av de vakre bildene dine! Stolen ble nydelig, også elsket jeg det teppet!! Hvor er det fra?
    Fin lørdagskveld til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefint:) Hvilken type maling bruker du når du maler stoler?

    SvarSlett
  7. Så mange fine innlegg det har kommet her mens jeg har vært på ferie! Elsker alt du viser! Stolen, krakkene, fargene, teppet - ja alt! :)

    SvarSlett
  8. Stolen vart kjempefin! Får lyst til å gjere noko liknande:-)
    Teppet var også skikkeleg kult. Nydelege bilder.

    SvarSlett
  9. Kjempfin stol! No fekk eg litt malekick. Vi har to raude pinnestolar som har venta eitt år på maling. Kanskje eg får ånden over meg snart ;)

    SvarSlett
  10. Superfint, Christine! Liker disse todelte møblene dine veldig godt.
    Kjøkkenet ser så fint ut. Det er små fargepletter men ikke bombardert med farger. Det liker jeg!
    Fin søndag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Kul kopp, digger lego. Herlig farge på stolen, og krakkene i innlegget under. Matten din var også lekker. Fin søndag til deg og dine.

    SvarSlett
  12. Du har det så utrolig fint! Veldig inspirerende <3

    SvarSlett
  13. Den ble knall fin. Liker liker :0)

    SvarSlett
  14. Så fin blog du har, elsker din billeder:-)

    SvarSlett