fredag 26. august 2011

Før-Etter

Skatollet er ferdig! Pusset, sparklet, grunnet og malt med to strøk fin-fin ferskenrosa. Fargekode S0510-Y70R fikk jeg inne hos flinke Anne Lise med bloggen Fargevandring. "Nytt" skap betyr ommøblering, noe jeg ikke har gjort siden vi flyttet inn. Kjempegøy med forandring! Men nå må jeg i tenkeboksen for hvor ting skal være..Lamper og bilder henger jo ikke på greip lenger..hihi*. 
Fem mørke Billy-CD hyller er sparket på hodet ut av stuen også.. Gjett hvor alle CDene  befinner seg nå;)


Godt å se skapet bevart. Det har gått på rundgang i Pøbelmannens familie i mange mange år (før det nesten endte på søppelfyllingen i fjor. .)


De utstoppede sommerfuglene er kjøpt på Kreta i sommer, vase fra Søstrene Grene, lampe fra oldefar..


Før:
Ikke lett å ta bilder innendørs med de mørke ettermiddagene vi har nå.. Tusen takk dere for fine kommentarer til det forrige innlegget:) Setter så pris på det! 

34 kommentarer:

  1. Herligheten da!!! Så vakkert!!
    Utrolig stor forandring!!! Nydeligste fargen:)
    Og så fin tapèt dere har!! Digger stilen din;)
    klem og god helg

    SvarSlett
  2. Lekker smekkert!! Eg veit at svigermor har eit liknande eit som ho har arva, det er malt i ein mørk grønn farge no - men eg trur det hadde blitt kjempe fint i ein lys pastell eller kvitt :D Det har blitt parkert i kjellaren hos dei no, men me har foreløpig ikkje plass til det så det får beint fram berre vera i den lille arkivskuffa bak til høgre i hjernen min :)

    Ha ein herlig helg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Heeeeelt nyyyydelig! Elsker lampa og tapeten også. God helg!

    SvarSlett
  4. Åh, jeg har ikke ord for hvor fin den er! Og jeg elsker tapetet også, nydelig kombinasjon, akkurat slik jeg drømmer om selv <3

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Og veldig fine bilder du har tatt!

    SvarSlett
  6. Du er superdyktig, rett og slett! Så fint det ble, og så tøft med de personlige gjenstandene på toppen - unikt. God og fin helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  7. For en forandring !! Den ble jo kjempe lekker :)
    Flink du er !

    Ønsker deg en god helg !
    Klem Birgit

    SvarSlett
  8. Vakkert vakkert. Og så nydelig til den kule tapeten.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  9. Så godt å se noe som ikke er hvitmalt, hihi! Ferskenrosa ble vakkert som bare det. -og søte lampa da, helt herlig *♥*

    SvarSlett
  10. Looove it!

    Elskar før og etter ;)

    God helg!

    Hanne

    SvarSlett
  11. FINT det ble! GODT jobbet kjære du. Et virkelig smykke i stuen ble det nå. ;)

    SvarSlett
  12. Godt at skapet ikkje gjekk på dynga:) Det vart jo kjempeflott!
    God helg!

    SvarSlett
  13. Det ble utrolig fint!! Herlige bilder :)
    Lykke til med ommøblering :) Har holdt på med det selv, på 16 kvm, da har man litt å bryne seg på for å si det sånn ;)

    God helg :)

    SvarSlett
  14. Så flott det ble! Nydelig farge.
    Klem

    SvarSlett
  15. Skapet ble n y d e l i g <3

    Så godt det ikke havnet på fyllingen da...
    Elsker oldefarlampa også. Full av sjel...

    Fin hælg te dæ og dine...Klæm

    SvarSlett
  16. Ååå, for en UTROLIG fin farge!! Den likte jeg veldig godt :)

    SvarSlett
  17. Så utrolig fint det ble!! Og DIGGER lampa=) Klem fra meg

    SvarSlett
  18. Helt otroligt fint! Enorm skillnad och det blev kjempefint med färgen och allt! Du är så duktig.

    Ha en trevlig helg :)

    SvarSlett
  19. Skapet blei knallfint! Lekker farge og skikkeleg swung;-) Likar så godt lampen òg, litt kitchy, men med historie - I like!

    Tenker du deg på Eat&meet på messa i september - det blir ein bloggefrokost før messa åpnar - trur det blir kjekt! Ser at mange andre kjente skal, så eg skal òg, trur eg!

    Godnattklem

    SvarSlett
  20. Åh, det ble utrolig vakkert.
    Og fargen passer jo helt fenomenalt :)

    Ha en flott augusthelg!
    Signe

    SvarSlett
  21. Det blei kjempefint! Uvant farge, men nydelig!!!

    SvarSlett
  22. Så fin den ble!
    Bra jobba. Og så gøy at den har en historie fra familen til mannen din, og nå har fått nytt liv:-)
    God helg!

    SvarSlett
  23. Vakkert, vakkert! Helt nydelig farge, sm passet veldig godt til den lekre tapeten. Og den lampa etter oldefaren din *sukk*
    God helg!

    SvarSlett
  24. så fint! nydelig rett og slett! og tapeten! herlig:-)

    Håper vi sees på eat&meat! ha en knallfin helg! klem

    SvarSlett
  25. Fy søren hvor lekkert...
    Jeg har såååååå lyst på slik skap og skjenk..så kansje jeg finner det engang:)
    Da blir det også malt og forandret til mitt eget..

    Ha en flott lørdag og en forsatt koselig helg

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  26. Fantastisk fin forvandling, fargen er kjempefin, og skapet ser supert ut! Godt det ikke ble kastet!! Ha en fin helg!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  27. åh, sååå fint!!!
    og lampen var helt rå!
    god helg ♥

    SvarSlett
  28. Fantastisk fin ble den. Disse møblene gjør seg så godt i lyse farger. Nå fikk jeg virkelig lyst til å male :)

    SvarSlett
  29. Oj, skapet ditt ble helt utrolig fint. Og så gøy å se fargen "min" da...den gjorde seg virkelig godt her. Jeg skal male alle seks spisestuestolene mine i den fargen men det er et langt kapittel. All gammel maling må fjernes med varmepistol først...men det skal bli så fint, så fint! Ha ei riktig god helg! hilsen Anne Lise:-)

    SvarSlett
  30. Så utrolig flott forvandling!
    Maling gjør virkelig underverker, og du har valgt en nyyyyydelig farge!!
    *tommel opp*

    KLEM :)

    SvarSlett
  31. Hei! Var bare innom og beundret det fine skapet ditt igjen. Så la jeg merke til den fine tapeten på veggen. Vet du hva den heter? Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  32. Dette skapet ble virkelig rålekkert!! Også må jeg si jeg digger bloggnavnet ditt, synd ikke jeg kom på det ;)

    SvarSlett