tirsdag 30. august 2011

Boogie nights

Jeg har fått meg rulleskøyter! Mest for pynt tror jeg..Pøbelmannen hadde veldig lyst til å sende meg utfor en bakke, sånn for å se hvordan det gikk (..).., men jeg takket pent nei..hoho!
Dette er hjul fra tiden før de oppfant urethan- hjul  tidlig 70-tallet. De er knallhard, livsfarlige, og man kan skli like mye sidelengs som framover (og bakover)..Er usikker på når disse er fra..50- tallet kanskje..Er det noen som vet? Takk til svigermor (som liker å ta seg en tur innom Fretex i ny og ne;)!
Ha en fin tirsdagskveld alle sammen!

12 kommentarer:

  1. Kule skøyter, eg trur nok det er tryggast å la dei henge på veggen. Dei såg litt, ja, HARDE ut ;)

    SvarSlett
  2. Så kule!! Hadde ikke tort å sette utfor en bakke med de på beina, hihi. :)

    SvarSlett
  3. Jeg tor nok du skal la de henge der de henger;-) De gjorde seg veldig godt som veggpynt.
    Klem

    SvarSlett
  4. Artige! Og fine som pynt:)
    Skal nok prøve den oppskrifta di ein dag:)
    :-)

    SvarSlett
  5. Godt du takka nei ;) Til og med pusen såg skeptisk på dei, og er enig med dei over at dei nok gjer seg best som pynt på veggen. For dekorative, DET var dei!

    Me har ein pus som ser nesten heilt lik ut, han er kvitare på snuten og heiter Zorro. Kose pus :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  6. Så kule!
    Kanskje du skulle begynne med 'Roller Derby';-)

    SvarSlett
  7. Så stilige!!! :) Men best å la de henge, med tanke på lårhalsen! Haha :p KLEM.

    SvarSlett
  8. Oioioi! Kule og farlege! Syns eg ser deg, faktisk... Nei, hold deg på vanlege sko, legevakten har det travelt frå før av;-)

    Lekker veggpynt!

    Klem

    SvarSlett
  9. Kule, men neppe verdt å risikere beinbrudd av! Litt misunnelig over svigermoren;)

    SvarSlett
  10. Hei fine pøbelen.
    Skøytene var utroolig kule! Men sikkert tryggest å ha dem på veggen ja, he he.
    Takk for fine ord inne hos meg. Du vet det gleder og varmer.

    Ha en fin dag, vennen. Klemmeklem.

    SvarSlett