tirsdag 26. april 2011

Sommerhuset del 2

Som lovet kommer flere bilder fra hytten i dag:) Må begrense meg, men det kommer nok flere innlegg herfra senere..Hagen er så fin når den står i blomst!


Her er det deilig å spise tidlig frokost når solen skinner inn..Det er noe spesielt når alle er samlet rundt langbordet..Skulle gjerne hatt et sånt hjemme også:)



Det var den påsken;) Nå er det hverdag og tilbake i praksis for fullt.. Men vi har en fin tid i møte, det er så deilig ute for tiden! Det spirer og gror, og vi har snart en 3-års dag å feire..Gleder oss!



16 kommentarer:

  1. Så flotte bilder!!
    Deilig med sol!!

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    For et hærlig feriehus! Kan tenke mæi at dåker kose dåkker der!
    Ha en fin kveld
    klæm

    SvarSlett
  3. Herlige, fine bilder a sommerhuset ditt! Elsker denne turkisfargen som finnes i det hele huset. Hilsen fra PiPa

    SvarSlett
  4. Nydelig sommersted :)Det er så svalt og delikat der . Stort bor med folk man er glad i rundt , er noe av det beste ;) Ikke rart dere trives der . Neste gang dere er der kanskje det har kommet blomster ute , så får vi se et bildet av det ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Wææææo, for en fantastisk koselig hytte med så mange herlige farger! <3

    SvarSlett
  6. Wow, dette likte jeg veldig godt!:)
    For en nydelig turkisfarge som går igjen.. Nydelige detaljer som går igjen her og der.. Søte babushkaboksen også!
    Heldig dere er som har et slikt feriested!:)

    Klemmmer!

    SvarSlett
  7. liker de farvene du har malt møblene med! Jeg kikket nedover her- herlig blogg! jeg lurer fælt på hvor du har kjøpt det a-b-c bildet på barnerommet :) ha en finfin kveld

    SvarSlett
  8. sååå lekkert, herlige farge på møblene:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Åh, härliga bilder. Du får gärna visa mer! :) Älskar den turkosa färgen på möblerna.

    SvarSlett
  10. Herlig delikat. Lyst og lett, men masse særpreg. Elsker det, og gleder meg til å se mer!!

    Klem:-)

    SvarSlett
  11. Sååå fiiine hyttebilder... En nydelig hytte dere har!

    Og nå nærmer vi oss sommeren... jippi!! :)

    SvarSlett
  12. Åååå... sukk ♥
    For et nydelig feriehus!
    Kjempeheldige som har et sånt;))
    Og så mange nydelige detaljer ♥
    Tipper dere koser dere der ja;)

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Hei søte du!*smile*

    For et utrolig herlig sted! Drømmer meg jo helt vekk bare ved å titte på bildene dine jeg*smile*

    ..jo, hatt en flott påske...vært et utrolig deilig vær, så man må jo bare smile, nyte solen og kose seg! Herlig!*smile*

    God kveld-jeg titter snart innom igjen*smile*
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Fantastisk!!! Du er heldig!!!
    :-)

    SvarSlett
  15. For et sted! En nydelig hytte - og du viser så fine bilder.
    Kos dere med feiring av 3 årsdag:)
    Klem
    Vivian

    SvarSlett