lørdag 24. september 2011

Interiør&Boligmessen

Har jeg fått med meg i dag. Og FOR en messe! Jeg er kjempeimponert over arrangementet! Herlig å kunne gå fra stand til stand og bli inspirert. Skulle gjerne hatt en tykkere lommebok, for det var gode messetilbud og mange fristelser.
Det er kanskje noen som kjenner igjen høstbildet mitt (fra NIB-utfordringen "høststemning") på banneret? Stas å bli spurt om å dele bildet på messematerialet:)


Dagen startet med "bloggefrokost". Artig å treffe kjente og ukjente interiørbloggere. Nydelig mat og gave fra Kremmerhuset. 
Prosjektleder Trude Vaaga og Emmeline trekker gevinster under frokosten
Mitt rom
Lille rips
Røst
Marlene M
Sofapraten med blant annet Den gode feen og Fru Fly
Elisabeth Ellefsen
TIT
Har du enda ikke tatt turen har du sjansen i morgen også!
Fortsatt fin helg til dere:)

19 kommentarer:

  1. Så mye flott! Og ikke minst; så mye inspirasjon. <3

    SvarSlett
  2. Takk selv du, det var kos;)
    Vant jo det Blafre-nettet under frokosten - ikke noe mer enn det i dag;)
    Skal du gå i morgen også?
    Jeg har kjøpt helgepass, så vurderer å gå - for å ikke gå glipp av noe, liksom.. Men har kanskje fått med meg det meste nå, hehe
    Håper vi sees igjen snart!
    Fine bilder du har tatt fra dagen!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Herlig!
    Angrer på at jeg ikke la inn en venninnetur over fjellet denne helgen! da kunne jeg fått med meg messa også, ser ut som om det hadde vært litt av en bonus:)

    SvarSlett
  4. Jeg mangler ord....
    ...sikle, sikle, sikle, sikle osv ;)

    DU, så utrolig stas at de ønsket bildet ditt på banneren!! Hurra! Klæmmings

    SvarSlett
  5. så gøy at det høstbildet ditt fikk sin fortjente oppmerksomhet,
    det var jo det som skulle vunnet i NIB utfordringen så klart:)
    ha en fin resten av helg!
    klem

    SvarSlett
  6. Så fine bilder! HELT feil helg å forlate Bergen ser jeg :(
    Hvilken stand er det som har de hvite små rislampe lyskjedene? Jeg har en venninne som skal gifte seg snart, og er veldig på jakt etter slike :)

    SvarSlett
  7. Så kult at de tok med bildet ditt! Skjønner godt at de ville ha det, det er jo helt nydelig det bildet. Og mange flotte bilder fra messen. Ser ut til å være mye inspirasjon å hente der, ja:-)
    God søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Det så gøy ut - skulle ønske det skjedde noe liknende her i sør...
    :-)

    SvarSlett
  9. Hehe, finns en del "Stoffjunkies" med samme smak ja :) Veldig gøy å kjøpe stoff fra Etsy.
    Tusen takk for tips! Skal videreformidles til bruden :)

    SvarSlett
  10. Takk for koselig kommentar hos meg! Jeg liker bloggen din utrolig godt, er en av dine faste lesere jeg! Må kansje bli flinkere å legge igjen spor etter meg...
    syntes det var så artig at du kjente til hjemplassen min, har virkelig forandret seg der etter at jeg flyttet for 8 år siden...

    veldig gøy å si bilder fra Interiør og boligmessen, skulle gjerne vært der selv, men jeg koser meg hjemme med besøk!

    SvarSlett
  11. Hei! Så fine bilder,skulle veldig gjerne vært der gitt!! :D Kjempemoro at bildet ditt er med på banneret!! Ha en fin søndag! KLEM.

    SvarSlett
  12. Ah, så mye å se! Tror det hadde blir for mye for min del...Så gøy at ditt bilde er med på banneren :)

    Takk for at du tok deg tid til å svare på hvordan du maler de nyinnkjøpte stolene dine. Nå har jeg fått de jeg trengte og skal til uka følge ditt eksempel :)

    SvarSlett
  13. Oi, her var det jammen meg masse fint! Rette plassen å gå for og sanke inspirasjon:)
    God søndag!

    SvarSlett
  14. eia var vi der... men jeg ble syk... mye utrolig spennende!

    SvarSlett
  15. Flott blogginnlegg fra messen, og enn så utrolig gøy at høstbildet ditt ble brukt på messebanneret. Det var da et veldig godt bilde også! Garnpakke på vei til deg når jeg får adressen din :)

    SvarSlett
  16. Flotte bilder! Eg må begynne å sjå på mine..;-) Takk for sist, sjølv om eg ikkje fekk snakka så mykje med deg... Det kan me ta igjen! Det var så mykje inntrykk, må begynne å sortere litt nå. Men det ALLER beste var foredraget av Bjørg Thorhallsdottir!! Me lo og grein! Var du der?
    Klem

    SvarSlett
  17. Så flotte bilder av en kjekke dag! Travelt og, med så mye folk og så mange inntrykk ;) Hihi, ser du har fått minien med på et av bildene dine her, koselig ;)

    Ha en flott uke du skjønne møbelpøbeljenten ;)

    SvarSlett
  18. Rita sa...
    Jeg ble ærlig talt ganske skuffet. Joda, fine utstillinger, men for meg som bor i byen ble det bare en utstilling over alle byens interiørbutikker. Og de har jeg da sett så mange ganger før... Hadde håpet på litt mer nyheter, og litt mer overraskelser. og alle de gode tilbudene man var lovet på forhånd, de så ikke jeg noe til. Ikke noe mer tilbud enn det man vanligvis finner i butikken. Så for meg ble dette bare å betale 100 kr for å gå i butikker jeg vanligvis besøker gratis.

    SvarSlett
  19. Å kjære vene, var du der? Eg var også på bloggfrukosten, og så fekk eg ikkje helst på deg, nei og nei :( Du måtte reist deg opp og sagt hei alle sammen, pøbelen er her ;) For då ville eg komt bort og gitt deg ein klem! Men guri så kjekt det var ja! Men eg blei bittelitt skuffa også, kjøpte nokre Halvor Bakke lyslykter, og dei var dyrare på messa enn på Røst - som eg antar er ein ganske dyr butikk, så det var nedtur. Ellers kosa eg meg stort både fredag og laurdag :) Herlig herlig!

    Klem Eli

    SvarSlett