tirsdag 10. mai 2011

Heia hermetikk!


Hermetikk har uante bruksområder! Her er en liten vri jeg ble kjempefornøyd med i helgen, og "oppskriften" er lett som en plett!


Vask og tørk 
Spikre hull i bunnen for drenasje (Jeg hadde tre små spiker i når jeg malte..da unngår du at boksen henger fast i papiret..)
Ta den malingen du har for hånd
2 strøk
En dæsj lecakuler 
Blomsterjord
Favorittblomstene dine;)


Ett av sommerens prosjekter..murpuss og maling av trapp;) 

Se! En sommerfugl!
Jeg skal stupe i seng etter dagens senvakt..Klar for en ny en i morgen..

(PS: Gi en lyd hvis dere vil ha fargekoder..)


21 kommentarer:

  1. Smart og stilig!
    Liker så godt stemorsblomster, de er vår for meg :)
    Nå sitter jeg med døra helt åpen og nyter kveldsluften, deilig, Bergen er en fin by å bo i nå!

    SvarSlett
  2. FOR en hærlig ide! OG så vakkert det ble!

    Deilige soldager til deg! Klæm

    SvarSlett
  3. Kjempesøte ble de! Stemorsblomster er en av mine favorittblomster, det er jo så mange fine fargekombinasjoner!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Knallfine boksar - herlege fargar!! Og så artig med det nettmagasinet da! Kjempegøy!

    Ha ein flottis dag i nydeleg vårregn!

    SvarSlett
  5. Nydelig, og så nydelige bilder også. Skikkelig proff!! Jeg har brukt å spraye bokser, trodde ikke det kom til å bli fint med å male. Men du har bevist det motsatte :-) Er det olje- eller vannbasert? Jeg hadde likt å få fargekoden, jeg ;-)
    Fin dag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  6. Ah,man får stadig bevist at det enkle er ofte det beste! De ble kjempefine :)

    SvarSlett
  7. Rett og slett kjempesøte! Nydelige farger:-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempefine!
    Det er så mange gode idéar som inkluderer slike boksar, så vi må nok ha litt hermetikk i heimen framover.....
    Sonja :-)

    SvarSlett
  9. oi oi dette skal jeg så absolutt teste ut. lenge leve hermetikk. det ble super lekkert. tror vi må ha fiskeboller i morra slik at jeg får en hermetikkboks ledig...hihi
    klem

    SvarSlett
  10. Hei og hopp! Så bra ide! Hermetiske bokser kan brukes til så mangt!
    Jeg la meg til som følger jeg! Herlig blogg!
    Kram

    SvarSlett
  11. takk for tips!
    har både bokser og pastellmaling,
    tror jeg må gjøre noe slikt selv;-)
    Klem Tone

    SvarSlett
  12. Disse ble kjempefine. Og for noen herlige farger du hadde.

    SvarSlett
  13. Så søte og sommarlege! ♥

    Ha ein god torsdag!

    SvarSlett
  14. Kjempefine! nå har jeg også malt noen, de kattematboksene er supre,takk for tips..enda en gang Christine:) klemmer

    SvarSlett
  15. Fyy søren, den rosa fargen var helt fantatsisk. Så vakker, og en veldig rolig farge. Jeg tar gjerne fargekode.

    Må bare si at du har en fantastisk blogg, og at jeg er en fast leser.
    Ha en fantatsisk dag videre.

    SvarSlett
  16. Så utrolig kult! Råstilig :) Dette likte jeg godt! God søndagskveld videre :)

    SvarSlett
  17. Kjempefine, og så utrolig fine bilder. Blir glad av å se sånt! Er ikke så mye som skal til for å gjøre det koselig.

    SvarSlett