onsdag 17. november 2010

Kjole med historie..


Har prøvd meg på forklekjole for første gang..litt skjønnhetsfeil her og der, men pytt pytt..Kaia ble fornøyd:)



Det turkise  stoffet er fra oldemors gamle skjørt, og den lille rød lommen er fra en T-skjorte tullemor hadde fra hun var baby (Polarn O Pyret).




Så gøy at det er så mange som vil være med på blogglotteriet:) Ønsker alle nye følgere velkommen til meg, og  gleder meg til å ta turen innom dere også!




Morgendagen er den siste i en 8 ukers praksisperiode på sykehuset..nå ser jeg fram til mer tid til ALT:) Ha en fiiin kveld videre! Tudeliduu





14 kommentarer:

  1. Kjempefin forklekjole :) Jeg ser ingen skjønnhetsfeil, men skjønn var den ;)Koselig å ha et stoff fra oldemors gamle kjole . Du er flink !

    Ha en fin kveld :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Kjempefin kjole! Blir nok god å ha når det blir julebakst :)

    SvarSlett
  3. forstår godt Kaia som er fornøyd med kjolen sin:) Det ble en riktig gladkjole med stoffer med minner på:)
    Gleder meg til trekning av blogglotteriet og krysser fingre og tær:)

    Onsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Herlig kjole, på ei herlig jente :D

    SvarSlett
  5. Så fin kjole. Og alltid så gøy med gjenbruk av stoffer, blir jo litt mer spesielt da.
    Ha en fin kveld !!

    Cecilie

    SvarSlett
  6. Så utrolig søt, både datteren og kjolen. Og ekstra stas når stoffene har en særlig historie:)

    SvarSlett
  7. Utrooolig nydelig kjole!
    Vakker, vakker datter!!

    SvarSlett
  8. Må bare legge til en kommentar jeg også! Kjolen er kjempefin og passet jo akkurat til nydeligste Kaia. Flinke deg da Christine:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Wow, så fin forklekjole! Du er superflink! Å så søt hun er, jenta di.
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei på dæi!
    SÅ søt kjole du har sydd. Likte veldig godt kombinasjonen med turkis og rød.
    Likte den veldig godt

    SvarSlett
  11. Nyyydelig forklèkjole, Pøbelmamma :))
    Klemmmeklem

    SvarSlett
  12. Så fin kjolen blei - du er flink altså! Nydeleg fargekombo!! Tenker du er fornøyd med ferdig praksisperiode ja - slikt kan vere skikkeleg travelt, med utruleg mykje å fordøye..:-)

    Eg har ikkje gløymt award'en eg fekk av deg - har berre ein temmeleg ufrivillig bloggepause, pga kameratull...

    Klem

    SvarSlett
  13. Herlig kjole i fine farger! Flink du er!

    SvarSlett
  14. Kjempefin forklekjole! Slike hadde jeg og når jeg var liten :)

    SvarSlett