torsdag 23. september 2010

Endeliii!!



Du registrerer kanskje at dette er et gladinnlegg?, og JA, det eeer det:D
Putene mine har endelig kommet! Jeg har hatt mer eller mindre heftige konversasjoner med postkassen min den siste uken, ettersom MøbelPøbel ikke er en tålmodig sjel. Opptil flere ganger om dagen har jeg tasset (rettelse: løpt) ned til min fine lyseblå regningsbeholder for å se om de to etterlengtete er kommet, og i dag var dagen:)


Forelskelse ved første blikk er mulig, du kjenner igjen følelsen med hjertebank. Og det var akkurat det jeg gjorde når jeg var inne på Plonka sin side på epla.no. Summingen av Pøbelsmannens "jammen vi haaaar jo puter i sofaen", forvekslet jeg bare med litt støy fra oppvaskmaskinen;)




Jeg var så ivrig etter å få dem husvarme, at jeg ikke har rukket å stryke dem enda;)






Siden hjertebanken har gitt seg litt, får jeg fortsette med det jeg egentlig skulle gjøre i dag!
Tudeliduuu!







11 kommentarer:

  1. Så artig blogg du har, fine bilder frå ein koseleg heim! Det same stoffet som du har i den rosa puta, har eg i eit vatt-teppe - nydeleg fin fargekombo! Og hortensia - jo, den kan skifte farge - du treng ikkje klø deg i hovudet lengre. Har berre gløymt ut kvifor dei skiftar farge, trur det handla om surhetsgrad i jorda, eller noko...?

    Ha ein fin dag vidare!

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Fant deg på linkliste hos Stine og så de fristene putebildene i margen hennes. Fantastisk herlige puter og så utrolig sjarmfull stue!!!
    Hit kommer jeg nok tilbake!
    Ha en fin dag!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  3. Putene var kjempefine. Helt Christine . Forstår at du har ventet på disse .

    SvarSlett
  4. Fantastisk bra skrevet, Christine :D Lo faktisk høyt da jeg leste dette innlegget. :D

    Og så må jeg jo også skryte av de herlige putene som pringer fram barndomsminner. Jeg hadde som liten en nattkjole i et slikt stoff, som mamma hadde sydd til meg:') Mimre mimre...

    SvarSlett
  5. obs! litt skrivefeil :D -Pringer- er vel ikke et ord.... Mente nok -bringer- ;))

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselige kommentarer! Jeg blir så glad så glad:))

    SvarSlett
  7. herrliiii!!!:-)

    Alle burde hatt litt plonka i sofaene! Og ja! dette blir en bra helg i Bergen:-) Tjollahopp!

    SvarSlett
  8. Herlig sofahjørne - og herlig blogg! Takk for hilsen hos meg, det var jammen nyttig - så kom jeg hit. :) Legger deg til på bloggrollen!

    SvarSlett
  9. Herlige puter! Skulle ønske jeg hadde sånt herlig stoff hjemme! Synes det er så mye pent retrostoff i bloggverdenen, men har lite selv. Synes teakmøblene dine er blitt skikkelig fine. Skulle ønske jeg hadde samme iveren til å male og shine opp møbler. Iveren går over når møbelet er komt i hus...så hoper det seg opp i kjelleren.... :)

    SvarSlett
  10. Hei, så fin blogg du har, jeg fant den i dag via en annen blogg, den tivolilampen er jeg ikke så lite misunnelig på...det ser jo så koselig ut hos deg. Kikk gjerne inn til min blogg også om du har lyst, legger du igjen en kommentar blir jeg hoppende glad. Jeg kikker inn til deg igjen, for her var det jo så koselig. Ha en fin blogguke, Wilhelmine

    SvarSlett