tirsdag 23. september 2014

DIY- På budsjett


I sommer fikk jeg en utfordring av Boligpluss. DIY. Jeg stod fritt til å gjøre hva jeg ville, og siden jeg hadde tenkt å gjøre noe nytt med Kaia sitt rom ble dette tema. 
Bortsett fra finerplate og gryteunderlag (10 kr på IKEA) hadde vi materialer og maling i hus. Dette ble et rom på budsjett med andre ord:) Oppskrift på skrivepult, knaggrekke og nattbord finner du oppskrift på i dette nr av Boligpluss.
Hovedpersonen er fornøyd, og det er mor også- som elsker å putle med barnerom
Nå står Olivers sitt rom for tur;) 
PS: Det er ikke så ryddig som dette til vanlig, hehe



21 kommentarer:

  1. I realize this is off topic but while your blog looks nice, it could be far better if you'll be able to use lighter colors too in the design. This will encourage a lot more scanners come to check it out more often!....Best Cccam Server

    SvarSlett
  2. Nydelige detaljer som er lette å "stjele";) Ingen barnerom lenger i mitt hus, men tipsene dine kan godt brukes av så voksne folk som helst:) Nyt dagen, her regner det og jeg skal rydde videre på arbeidsrommet mitt der gubben har laga ei megahylle til alt mitt "må ha";)

    SvarSlett
  3. I absolutely love this idea of drawer that becomes a shelf/bedside table. That is definitely what I could call "thinking outside the box!!"

    SvarSlett
  4. These pictures are absolutely beautiful! I would like to know if you have
    the code for this lovely peachy paint? I have the NCS index at home.
    Thank you very much for all this beauty!
    Claudine from Canada

    SvarSlett
  5. Hei :-)
    Så kult rom!!
    Jeg vil gjerne bruke et par av bildene dine på en ny nettside jeg holder på å bygge opp, i forhold til min jobb som interiørkonsulent.
    Blir et slags inspirasjonsgalleri, innenfor forskjellige interiørstiler.
    Bildene vil bli merket med Foto: Ditt fornavn og etternavn.
    Er dette ok for deg?
    Supert om du vil sende meg en mail på post@miasinterior.no hvis du er interessert :-)
    Klem Mia

    SvarSlett
  6. Love how the minimalistic feel is carried through with the round cork boards! Love!

    SvarSlett
  7. Hello There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
    I'll be sure to bookmark it and come back to read
    more of your useful information. Thanks for the post. I'll certainly return.

    My web blog: electronic cigarettes Esplen

    SvarSlett
  8. Friends we invite you in our linen boutique: Exclusive linen bed linen, cloths, products for an interior. 100% Linen. Handwork. Delivery worldwide.
    http://flaxeco.com/

    SvarSlett

  9. hi nice blogg people write all type of weird stuff. a blogspot
    template like this will make it easyer for me to scroll page
    cheapstuff.blogspot.com

    SvarSlett
  10. memutihkan wajah secara menyeluruh tanpa efek samping
    Suplemen Pemutih Wajah

    SvarSlett
  11. Where are the wall brackets/shelf brackets from? I love them!

    SvarSlett