torsdag 10. april 2014

V Å R

Jeg er veldig glad i farger, både å omgi meg med dem og jobbe med dem. Men når det er sagt  må jeg likevel ha en hvit base. Når gulv, vegger og tak er lyst står man fritt til å velge fra fargeskalaen, og det er gøy! Nyansen jeg likevel til stadighet kommer tilbake til er grønn- hvorfor vet jeg ikke, men jeg har vel funnet min favoritt blant sukkertøyene:) ..Og nå når våren virkelig er på fremmarsj jubler jeg over denne fargen!

Fin torsdag til deg!


O, I like green! My ultimate favorite spring-color!

17 kommentarer:

  1. Den er jo lekker da...blir liksom aldri lei grønnyanser:)Nydelig boks..fin kveld til deg klem

    SvarSlett
  2. Ser kjempefint ut med den grønne stolen!!
    Ha en fin kveld :-)
    trude C.

    SvarSlett
  3. Jeg liker jo også veldig godt farger, og det er noe med grønnfargen. Den går jeg ikke lei av. Gul er en farge jeg fort går lei av - det har jeg opplevd gang på gang. Oransje holder seg enda hos meg - får se om det holder seg lenge :)

    SvarSlett
  4. Enig - grønt er den fargen man liksom aldri blir ferdig med, den dukker bare opp på nytt og på nytt, trolig fordi den er så basal og naturgitt...:) Klem

    SvarSlett
  5. Så fint du har det, lyst og lekkert og mange fine detaljar :)

    SvarSlett
  6. Jeg liker jo også veldig godt farger, og det er noe med grønnfargen. Den går jeg ikke lei av. Gul er en farge jeg fort går lei av - det har jeg opplevd gang på gang. Oransje holder seg enda hos meg - får se om det holder seg lenge :)
    شركة تخزين عفش بالرياض
    شركة ترميمات بالرياض
    شركة دهانات بالرياض
    شركات تنظيف المنازل بجدة
    شركة كشف تسربات المياة بجدة
    شركة مكافحة حشرات في جدة
    شركة تنظيف خزانات
    نقل عفش مكة

    SvarSlett
  7. To buy genuine and real LinkedIn Followers, Connections and Endorsements, you may speak to us. This can enable you to enhance the professional identity on internet. here you can buy linkedin endorsements

    SvarSlett
  8. Life long Replacement is something which you barely find, as you buy facebook reviews Exclusively a few excellent suppliers give this.

    SvarSlett
  9. Have you been hunting for valid YouTube subscribers? Forget your fears, we shall diligently help you to buy YouTube subscribers. buy youtube views cheap

    SvarSlett
  10. Are you presently worried about being cheated when buying Android App Store reviews/ratings? It’s factual that many people are offering-up incentives for clients just to rate apps. Such categories of reviews are tracked by Google. buy android reviews ratings

    SvarSlett
  11. Different types of Organization try begin|to start out|to begin} their Social Media Campaing however they're not obtaining the beginning here we will assist you in obtaining a correct start buy usa likes.

    SvarSlett
  12. how to increase facebook video views Alot more activities on fan page captures more reputation. For this, you'll want to buy facebook video views on regular basis. This can produce you prosperous.

    SvarSlett
  13. Keep your alternatives open while getting such services as there are numerous service carriers that guarantees lot yet fails to supply the preferable outcomes. buy targeted usa facebook likes

    SvarSlett
  14. when you starting business on facebook you have problem of facebook followers here is best solution of facebook followers buy facebook followers

    SvarSlett
  15. If you Hire ICO White Paper Writer to make sure, the person is an expert since the success of ICO extremely depends upon the white papers, it can take the start up to new heights and vice versa. ico white paper writer

    SvarSlett
  16. orning & HAPPY FRIDAY! While reading through my comments I noticed a mani request from Mel, and since I didn't have a mani in mind already, I decided to give it a go
    https://cleanhouses1.tumblr.com/
    http://homecleaningads.3abber.com/
    https://homecleaningads.hatenablog.com/
    http://homecleaningads.wblog.xyz/
    http://homecleaningads.parsiblog.com/Posts/1/

    SvarSlett