onsdag 19. mars 2014

f i l t e r

Det er så kjekt å ta bilder! Men noe som er like gøy er bilderedigering:) Nå som dagene blir lengre og lyset klarere kommer også lysten til å dra fram kamera. Gårsdagen var en fridag og da koste jeg meg litt med dette. Artig å prøve ulike filtre og se uttrykket forandre seg..Den nye favorittkoppen er kjøpt hos Littlephant. Steike så mye fint de har! Gå inn HER hvis du vil ta deg en titt.Det virker som bloggere har begynt å presisere at de ikke er sponset, så da får jeg gjøre det også da;)


9 kommentarer:

  1. Fiiiine bilder, og fin fine kopper:))

    SvarSlett
  2. skjønne farger og fine bilder
    du er flink :)
    når du leker med bilderedigering - hvilket program bruker du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:)
      Jeg er ikke så komplisert, så jeg bruker Photoscape;) Enkelt og greit!

      Slett
  3. I morgen har jeg fridag og skal leke meg litt!
    Må komme meg i seng nå da, så jeg ikke sover bort hele dagen ;)
    Er så deilig å sitte oppe en stund etter at huset har falt til ro.

    Egentlig skal jeg rydde på kontoret/hobbyrommet i morgen, men nå fikk jeg
    så lyst til å tapetsere, ta bilder og redigere. Kanskje hvis jeg noe kjedelig, kan jeg gjøre noe gøy etterpå :)

    So long...
    Siw

    SvarSlett
  4. Åh, så nydelige bilder - og for noen herlige kopper! :) Det lyser gjennom innlegget at du elsker å fotografere. Jeg er også stor fan av Littlephant! :) Jeg er forresten sponset også, haha, så om du kunne tenke deg en rabattkode på veskene de selger så bare rop ut ;)

    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett
  5. Så fine bilder!! Hvor er kjøkenhyllen fra?

    SvarSlett
  6. I am greatly weighed down by your opinions for that specific tale. A additional deeper and staged expertise could well be very fine for me
    davia leather
    new game kids
    toko jaket kulit murah di garut
    jaket kulit asli domba
    jaket kulit jakarta
    jaket kulit

    SvarSlett
  7. Hi there! I know this is somewhat off-topic but I needed to ask.
    Does operating a well-established blog like yours require a massive amount work?
    I am brand new to operating a blog however I do write
    in my journal every day. I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and thoughts online.
    Please let me know if you have any kind of ideas or tips for new aspiring blog owners.
    Thankyou!

    Also visit my blog post mouse click the up coming website

    SvarSlett