onsdag 4. september 2013

Morning Glory

Er det to farger jeg har dilla på om dagen, så er det rosa/gult. Jeg synes kombinasjonen rett og slett er til å spise opp! Har alltid lurt på hvorfor høst/vinter-kolleksjoner, både når det gjelder klær og interiør er preget av mørkt som grått, svart, beige, brunt.. Det er jo virkelig vi trenger litt farger! Men men, det er jo bare min mening;) Jeg har faktisk malt et møbel i svartRAMP 42 i dag (når jeg tenker meg om), men det blir veeeldig fint til rosa/gult da, hihi

Tusen takk for gode ord dere legger igjen! 
 
MøbelPøbel loves the combination of yellow/pink!
free printable calendar: ZU

8 kommentarer:

  1. Enig med deg, det er jo nå vi trenger glade farger. Og jeg digger kombinasjonen gul og rosa jeg også. Guldilla mi holder fortsatt :D

    SvarSlett
  2. Eg har 3 etasje med farger mens resten er så nøytralt,men gjett om det er godt å gå opp å sjå på fargene der oppe,blir i godt humør så burde nok hatt litt fargeklatter nede og:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Åh, jeg er så enig! Det er nå vi trenger farger! :) Jeg nyter fortsatt farger, og jeg har til og med hamstret noen gamle skjøre julekuler i nydelige farger - som jeg gleder meg til å ta frem til jul ;) Så her skal fargene få bli leeenge!

    Nydelig med rosa og gult sammen - herlig kombinasjon! Det blir spennende å se det svarte møbelet du har malt, dersom du skal dele bilder av det. Morsomt med konstraster!

    Ha en fin kveld!
    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Det var veldig fint sammen! Jeg har veeeldig dilla på gult, og leter etter den perfekte gulfargen å male møbel i.Den stolen din var akkurat sånn jeg har tenkt meg, kan jeg spørre om fargekode på den? Helt utrolig fin)) Ønsker deg en fin torsdag!

    SvarSlett
  5. Enig, veldig kult med rosa og gult
    Takk for mye fin inspirasjon

    SvarSlett
  6. Høsten er absolutt en tid for farger! Det blir mørkt nok i seg selv, om ikke alt annet også skal være det...

    SvarSlett
  7. Helt enig, vi trenger farger om høsten og vinteren! Nettopp derfor jeg er så glad i min fantastiske grønne vinterjakke. Den lyser opp i vintermørket.
    Tilbake fra en lengre bloggepause her. Men har fulgt med. Gratulerer med butikk! Må ta turen innom der en dag. Ser spennende ut!

    SvarSlett
  8. An impressive share, I just given this onto a colleague who was doing a little analysis on this. And he in fact bought me breakfast because I found it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the treat! But yeah Thnkx for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If possible, as you become expertise, would you mind updating your blog with more details? It is highly helpful for me. Big thumb up for this blog post!

    Tinovi.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett