fredag 15. februar 2013

Splash!

Fargesplash! Det var det jeg hadde behov for i dag. Etter en etterlengtet fridag, har fredagen blitt brukt til å lade batteriene, rusle rundt i byen, og grave nesen ned i aviser på kafe. En boks med te ble med hjem.. Selv om jeg kan kalle meg kaffekjerring, tror jeg faktisk denne kommer til å gå ned på høykant. Må innrømme jeg plukket den med for fargen sin del, men "utrolig nok" smakte den faktisk godt også,med tørket appelsinskall og annet godis. Dagens anbefaling;)
Synes du februar-kalenderen er fin, kan du laste den gratis ned hos threelittleblackbirds



Det er helg folkens! Kos dere!

In desperatly need of some colors! My day off has been a pleasure, spending time strolling around the city.New in: A box of tea:)

16 kommentarer:

  1. Jeg har fremkale samme kalendar. Så stilig.

    Jer er også i farge modus, og små ting som en rød kaffe boks kan gjøre mye.

    God helg,
    Klem
    Vicky

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en deilig dag. Fine bilder som alltid;) Farger er et must alltid her i huset, men kjenner jeg virkelig trenger det i disse tider.

    Kul kalender, takk for tips;)

    Herlig helg!

    -malla-

    SvarSlett
  3. Magnifiques couleurs!
    Très belle ambiance.
    Have a nice week-end

    SvarSlett
  4. Nyter alltid å se på bildene dine!
    ..ps : Nå er det ikke så lenge til 1.mars.. Da blir en krydder/melhylle å finne i nettbutikken min ;)

    Ha en fantastisk helg!

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  5. Herlige farger!
    Høres ut som du hadde en fin frifredag. Deilig med sånne dager! Håper helgen din blir fin!

    SvarSlett
  6. Rett og slett herrrlige bilder!
    Så nydelig kjøkken!!!!

    SvarSlett
  7. Åh for noen nydelige bilder. Og jeg liker fargesplashene dine :)

    SvarSlett
  8. Kule de boksene du har malt! Kan jeg bruke bildet fra deg hvis jeg krediterer og linker ordentlig ?

    SvarSlett
  9. Den perfekte dagen :)
    Så trivelig det er i kjøkkenkroken deres, kuleste tekanna !

    Nyt helgen
    Janne

    SvarSlett
  10. Oi, oi, oi, den tekanna jeg skimter på bordet der er simpelt hen til å dåååne av! Nydelige sarte "møbel-pøbel-farger". God helg til deg! Klem fra Beate

    SvarSlett
  11. Koseligste kjøkkenkroken ;))

    SvarSlett
  12. Det var et HERLIG fargesplash! <3 Jeg har gjort akkurat det samme som deg: Kjøpt LØV-te på grunn av den fine fargen (gul, riktignok) og den fine boksen. Og funnet ut at den virkelig var god! :-) Så nå er jeg på jakt etter flere... Tror de har dem på 13 her i Tønsberg.

    God helg til deg! :) Klem!

    SvarSlett
  13. Deilig med farge eksplusjon av og til!!!
    Ein nødvendighet!

    Så deilig med en dag å rusle i byn, lese aviser og samle energi ;0)

    Fortsatt fin helg!!

    Klem

    SvarSlett
  14. Herlig med farger :-) God helg du også! Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  15. Så koselig kjøkkenkrok du har - fine farger :) Alltid kjekt med litt farge i hverdagen. En fridag i byen er alltid fantastisk; se på livet, kos på kafe med lesestoff og noe godt i koppen.

    SvarSlett
  16. Hvor er det fedt med stolene og blikdåserne, sådan som de er malet. Dejlig inspiration.
    Tak et kig forbi min blog. www.littlemsladybug.com :)

    SvarSlett