mandag 25. februar 2013

Leila in the house


Forrige uke var jeg veldig spent da jeg hentet pakke på posten. Innholdet var en litt sen, men høyt ønsket julegave! Har tenkt på disse emalje-kasserollene fra leilasgeneralstore siden jeg så dem første gang, og hadde jeg  hatt mulighet ville jeg gått bananas i kjøkkentingene til denne damen! 
Det var en ting til i pakken, men jeg må pønske ut et lurt oppheng først.. Tror nemlig kasserollene også gjør seg finest hengende..  (hmm..tenke høyt)



Det er sol, og senvakt venter. Herlig med lysere kvelder!

Blue and mint enamelware sauce/milkpan from leilasgeneralstore. A late christmasgift..

8 kommentarer:

  1. Nydelige farger!! Skikkelig vårstemning med de i hus:)

    SvarSlett
  2. Bare digger tingene til Leila! Skulle gjerne kjøpt en hel haug selv, hadde jeg hatt råd ;)

    SvarSlett
  3. Så fine farger :)
    Dette var et godt kjøp, og skjønner godt du gjerne ville gått bananas med hennes ting, det kunne jeg også gjort ser jeg ;)
    Gleder meg til å se det andre kjøpet, hengende et sted!
    Fin dag - og senvakt til deg :)

    SvarSlett
  4. Hej, dessa godingar har jag också! Den underbara ljusblå och en mörkblå, de är så härliga att laga mat med....man vill bara ha ännu fler i alla kulörer!
    Kram Maria

    SvarSlett
  5. Heisan. Jeg leter etter blogger, som liker RETRO, og blir så glad når jeg finner noen. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  6. De var fine! Gratulerer med dette kjøpet.

    SvarSlett
  7. Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett