mandag 4. februar 2013

IKEA news

Fra april får svenske IKEA- varehus gleden av (blant annet) disse fantastiske nyhetene! Min favoritt er dette vakre skapet som blir å finne i fargene grått, beige og lys grønt.
På hjemmesiden her, står det at: Skåpet med industrikänsla för tankarna till sjukhus och apotek under tidigt 1900-tal .Funker for meg:)

Da er det bare til å krysse fingrene og håpe at dette kommer i det norske IKEA-sortimentet også!


God ukestart!..Og takk for alle fine ord dere legger igjen!

11 kommentarer:

  1. Og vipps, da har det sjedd: Jeg har forelsket i dette skapet! Håper, det kommer snart til Tyskland eller NL også.
    Fin kveld til deg, PiPa

    SvarSlett
  2. Det skapet var helt fantastisk! Det får nok bein å gå på tenker jeg.
    Krysser fingrene for at jeg får kloa i et (eller to!?) etterhvert!

    Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  3. Vil ha speilet med hengeplass bak! Krysser fingrene for at det kommer til Norge :)

    SvarSlett
  4. Å hjelpe meg! Både skapet og klesstativet FRISTER!
    Bare så utrolig trist at vi ikke har en Ikea i nærheten, og småting som disse sjeldent lar seg bestille *snufs*.

    Fin ny uke til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  5. Åååå, her var det nokre skikkelig godbiter!!! Håper dei kjem til IKEA Bergen!!!! :0)

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Christine
    Fy søren, for et herlig skap! og det nederste bildet var bare så vakkert. Fin dag til deg! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. ååh det skapet av bare fantastisk:D den må bare komme til norge! hvis ikke er det jo mulig med ""harryhandel" ;P
    Håper du får en fin tirsdag!
    //Karoline//

    SvarSlett
  8. Oi for et lekkert speil/klesstativ;) Er det IKEA ?

    Takk for koselig kommentar;) Snart ut å ragge nå;)

    Herlig kveld tl deg!

    SvarSlett
  9. Hay svay!! Fin dag til dæ :-) klæms!

    SvarSlett
  10. Hei fine du!

    Oj, det skapet MÅ-JEG-HA! Hur fint som helst! Og lampen og speilt.. så flinke IKEA er altså:-)

    Ha en god onsdag:-)

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Amazing pictures

    Please come and check out my latest post if you have a few minutes spare :)

    www.fragile-bird.blogspot.co.uk

    Helen

    X

    SvarSlett