fredag 10. august 2012

Takk Ikea!

På onsdag formiddag fikk jeg være med på lanseringen av IKEA-katalogen 2013. Varehussjef Odd Rune Bjørge tok imot oss, og snakket om hva IKEA satser på til neste år.
Stikkord er tekstiler, gjenbruk og kreativitet. De har også en egen workshop på senteret hvor man kan levere inn ting og tang til tekstilering, gratis. Et artig påfunn!

Ellers var det høytidelig avduking av forsiden, god mat og goodiebags. Takk! Likte spesielt godt det store nettet. Det er å få kjøpt på IKEA.
Koselig å møte de herlige jentene bak bloggene DusePasteller og  deconordic igjen. Litt kaffe og skravling før jobb gjør susen:)






Det er mange fristelser i den nye katalogen som kommer ut på mandag!
 ..Og jeg vet akkurat hva jeg ønsker meg:)

Fin helg til dere alle!

3 kommentarer:

  1. Ser veldig lovende ut !
    dette må sjekkes ut på mandag:-)
    god helg til deg
    klem

    SvarSlett
  2. Takk for sist du! Det var skikkelig koselig! Artig å få tid til å snakke litt:)
    Og takk for oppdatering om 4 eller 5, hehe;)

    FLOTTE bilder!
    Jeg har fortsatt ikke funnet kameraet mitt:/ Må nok ha en skikkelig lete-(les:rydde-)aksjon!!

    Og fiiine pusen som matcher med nettet:)
    Fredagsklem

    SvarSlett
  3. Heisann ;o) Blir spennende å få katalogen i poseten ;o) Blir nok litt på ønskelisten da gitt ;o))) Jeg lurer på : hvordan blir man med på lansering..melder man seg på??
    Fin helg til deg ;o)
    Elisabeth

    SvarSlett