fredag 24. august 2012

Helg + bokanbefaling

Bare et lite "hei" og "ha det" før jeg drar avgårde på kveldsvakt. 
En av fordelene med turnus er at man kan nyte formiddagene i fred og ro. Lade batteriene litt før man drar avgårde. Kanskje ta en kaffe med en mamma som også jobber turnus:)
Det har jeg gjort i dag. 
..Og så må jeg bare anbefale en bok før vi "snakkes" over helgen. Når alle sover er 
en perle av en barnebok. Jeg liker bøker som får både store og små til å stoppe opp litt. Fundere..  Illustrasjonene er også i en klasse for seg selv!



God helg folkens!

7 kommentarer:

  1. Takk for boktips! Denne skal jeg spørre etter neste gang vi er på biblioteket.
    Ha en fin helg, og fin vakt.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. herlig Bilder, skal sjekk ut boka…elsker gode barnebøker. god helg !!

    SvarSlett
  3. Love your space!! look beautiful, and your blog is beautiful too : )

    xx

    SvarSlett
  4. Hmmmm den boken skal jeg se etter, takk for tips.
    God vakt og god helg.

    P.s Bor du i Bergen?

    SvarSlett
  5. Vær me på fredag? Tuddelu :-)

    SvarSlett
  6. Er så bra med tips på gode barnebøker, er så mange som bare er halvgode.
    God helg til deg!

    SvarSlett