onsdag 25. juli 2012

Is og sol


I dag har vi fått begge deler her i Bergen, takk! Det har blitt en del is i ferien også, og det er vel slik det skal være. I dag prøvde vi en ny variant, legovariant kjøpt i godeste Legoland.Siden blenderen vår har takket for seg, brukte vi en ferdig blanding fra butikken. Denne kom ut som en av vinnerne i en smoothie-test på dinside.no, og er også vår favoritt.Bringebær, jordbær, blåbær..Mmm.. 
Heimalaga er selvfølgelig det beste, men denne duger enn så lenge. Stor stas at legohodet krympet for hvert slikk, haha!





Håper solen skinner der du er!

12 kommentarer:

  1. Så kule disse isene var! De hadde nok falt i smak hos mine barn også :) Her pleier vi bruke foodprosessoren til å lage smoothie, da jeg ikke godder finne frem blenderen til kenwooden...hehe latskapen lenge leve...

    SvarSlett
  2. Så morsom is! Perfekt sommerkos. Det fine er iallfall at man nyter solen når den først dukker opp. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Gøy is;) Skjønner det er legoland som gjelder, må nok bli en tur dit for vår familie etterhvert også- ser bare for meg at det vannvittig mye folk der- og det liker ikke jeg noe særlig;) Herlig med sol- sol her også- til en forandring;)

    SvarSlett
  4. Så kule de ble!! Vi kom hjem fra legoland for et par dager siden, og har kjøpt sånne former:) Planen er å lage i morgen!

    SvarSlett
  5. De formene er så kule! Vi kjøpte sånne da vi var i Legoland i forfjor. Og smoothie is er jo supergodt - og sunt, liker! :D

    SvarSlett
  6. Kul lego is!! Det må jeg huske å vise Eskil i morgen,han kommer til å bli grønn av misunnelse :) Det er nesten ikke annet enn lego det går i her om dagen :) Vi får satse på at finværet fortsetter nå, det fortjener vi jammen! KLEM!

    SvarSlett
  7. Så gøyale former - slike kunne jeg hatt - vi lager mye slik is her i heimen :)

    SvarSlett
  8. Så tøft og morsomt da med sånn is!
    Vi fryser en del yoghurt i små isformer - men har ikke så kule former som dette da :O) Kos dere med smoothieis og solskinn da- så deilig det hørtes ut!!

    SvarSlett
  9. Oooo, LEGOMANNIS!!! Min sønn hadde eeeeelska det. DET må vi kjøpe når vi kommer oss til Legoland endelig ;)

    Håper sola skinner i Bergenby idag og...det gjør'n jaffal her! :D

    SvarSlett
  10. Hei flinke!:)

    Jeg har sendt deg en mail jeg:)
    ...med forklaring pådet med bildestr og sånn:)

    Bare å spørre om det er noe mer du lurer på:)
    ..digger legomann-formene!:)

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Veldig kul is, og veldig søt datter! Så fint bordet deres var under også, jeg blir så imponert over alle prosjektene dine. Har ca. 20 ting jeg skulle-burde og har lyst til å gjøre hjemme nå, men det er den tiden liksom.

    Klem!

    SvarSlett