mandag 14. mai 2012

Tips til bursdag del 1

På lørdag feiret vi skikkelig jentebursdag her i huset. Selv om den O så store 
4-års dagen ikke er før 16.mai, var det stas å få besøk av jentene i barnehagen!
Her kommer et par småtips på veien, og flere kommer i neste innlegg..
Marsmallows og jordbær med sjokolade på pinne..En innertier! Krukkene måtte fylles på flere ganger.


Origamifugler med navn på ble bordkort denne gangen. Det ligger flere instruksjonsvideoer på youtube , søk på origami birds. 
Kaia ønsket seg en Ello Kitty-kake..Hun var like fornøyd når det satt noen figurer på kaken.. Vet ikke om jeg slipper så billig unna neste år;)




Gøy å få velge farge på sugerør selv! Hovedpersonens navn i sentrum..


Artig med tall på kaken. Dette tipset tror jeg at jeg snappet opp hos ralfefarfarsparadis.. Tall fra 1-9 kan du laste ned her ..

Stas å ha bursdag!

14 kommentarer:

  1. Ser ut som en deilig bursdagsfest :) mine unger også elsker alt som er på pinne, det er et kjempetips! *♥*

    SvarSlett
  2. Blir 18 i morgen, jeg! og når jeg skal feire (en gang etter eksamen) så skal jeg ha jordbær med sjokolade på! : )

    SvarSlett
  3. Sååååå fint og gjennomført! Jeg er sikkert på at Kaia syntes dette var stas! Du er flink!!!! Utrolig kult med de bordkortene.. det må jeg ligge i inspirasjonsmappen min :)

    Dere har det så utrolig fint også.. leste artikkelen i BT, kjempefin! Hørte at journalistene dukket opp på ett veldig passende tidspunkt også.. hihi ;-D

    Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  4. Fantastisk inspirasjon!!!!!

    Grattis med finaleplass hos NIB!!! Har stemt på deg :)

    SvarSlett
  5. så nydeleg! og veldig MøbelPøbel :)

    dersom du fødte på KK, var me der kanskje på likt ;)

    ønsker deg ein fin kveld!

    -klem

    SvarSlett
  6. Åh, så kos. Masse fin inspirasjom.
    Og grattis med finaleplass :)

    SvarSlett
  7. Nydelig pyntet og snasne slikkerier til ungene!
    Jordbær m sjokolade er en slager her også :)

    Hehe...ja, lite som skal til for å tilfredstille de små.
    Vi får nyte det mens vi kan ;) Kaka så nå veldig god ut da...

    Ha det fint!
    Siw

    SvarSlett
  8. Nydelig vakre bilder. De marshmallowsene på pinne var jo supre, god idé. Gratulerer med velfortjent finaleplass hos NIB btw!!

    Klem

    SvarSlett
  9. Kjære vene: glemte helt å si gratulerer med den nydelige 4-åringen! :)

    SvarSlett
  10. Takk for denne gode ideen :)
    Ikke rart de likte det ;)

    SvarSlett
  11. Så utrolig søtt <3 Det er slik fireårsbursdager skal og bør være, nesten så fint at man ønsker seg slike bursdager selv.

    SvarSlett
  12. så koselige bilder, lekkert!!
    klem

    SvarSlett
  13. Så fint da! Herlig med bursdag nå på våren:) Har nettopp feiret 8-års dag med guttebursdag og gårdskiosk:)

    SvarSlett
  14. Det var mye fin bursdagspynt!

    Grattis med finaleplass hos NIB! :)

    SvarSlett