tirsdag 24. april 2012

Kopper og glass

Det er ingen hemmelighet at jeg har har en forkjærlighet for kopper. Helst brukt, arvet, fine og forseggjorte.Men denne rare bartemannen fra Tiger (10 kr) klarte jeg bare ikke å gå fra i Riga!
..Når jeg så meg rundt i dag oppdaget jeg også at vi bruker glass til det meste. Oppbevaring av tørrvarer, lego, som vase..you name it. Vi var så heldig å finne en kjeller full av Norgesglass da vi overtok huset..Det var nok noen storsyltere som bodde her;)


..Bøyer du forresten kronbladene på tulipaner utover blir de så fine! Det ser nesten ut som en annen blomst..Håper dere har en fin dag!

12 kommentarer:

  1. Ahh go ide,skal prøve på de tulipanen som står på kjøkkenet:)
    klemklem

    SvarSlett
  2. norgesglass er så fiint.
    jeg har ingen, må virkelig snuse opp noen snart :)
    Klem Lillian

    SvarSlett
  3. Norgesglass er så fine! Og praktiske.
    Og den kjøkkenbenken og hyllen din, altså, der er det mye lekkert:-)

    SvarSlett
  4. Herlig.. hehe! Skjønner godt at bartemannen måtte bli med hjem, han var jo knallkul!! :-) Du har det så fint hos deg, elsker alle detaljene!
    Og den lampen (bloomingville?) - helt NYDELIG! Tror jeg må ønske meg en sånn :) Lurt det med tulipanene.. har jeg aldri tenkt på før - men det var jo så fint!

    Høres ut som om jeg må sette Riga på "steder jeg ønsker å dra"-listen :) Morsomt at jeg fikk være med å vekke deg ;-D

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  5. fine kopper kan man vel aldri få for mange av...og bartemannen var jo super kul!! og jammen skal jeg teste ut tulipantipset ditt - det så jo super lekkert ut.
    klem klem

    SvarSlett
  6. Kopper og glass blir det aldri nok av. Det blir fullt, ja, men ikke NOK;) Og du har mange fine!
    Er forelsket i Bloomingville-lampen din.. Har så lyst på en sånn, men lommeboka er ikke der nå.
    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. Herlige bilder fra deg som alltid! Kjekt at vi sees på mandag da! Måtte bli langhelg på meg da..
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei!
    Endelig fant jeg deg! gjennom Edda´s blogg!
    Leste om deg i boligpluss!! Flott artikkel!
    Legger meg til som følger!
    Du har jo så fin blogg!!
    Ønsker deg en NydeligFlott kveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  9. Den var så flott den store gule boksen din!! Ellers var det et artig tips med de tulipanene =)

    SvarSlett
  10. For ein snasen og artig Bartemann :)

    SvarSlett
  11. Så fine kopper og glass, nydelige bilder.
    Akkurat etter min smak :O) Norgerglass er fint til alt!
    Bruker mine til trådsneller, bånd, tape og diverse...
    Så fine fargesammensetninger du har!
    God helg til deg!
    Klem Nina

    SvarSlett