lørdag 28. april 2012

DIY- maracas

"Man får ikke mer moro enn hva man lager selv".. er et uttrykk jeg liker godt.
Denne DIY`en er ikke banebrytende, men så enkel at barna kan være med å lage (og spise;).
De vasket og tørket yoghurt-begerne etter frokost, fikk hver sin skje til linfrø, og fylte det ene begeret...Nå kommer voksenhjelpen inn: superlim rundt kanten på det ene begeret..
Deretter press, tørk og vent ("2 min er aaaaltfor lenge å vente mamma!")- Let`s maracas!




Fungerer fint som et substitutt for hårføner også..Med all hoppingen tørker håret myyye fortere;) Det var dagens tips..hihi*

8 kommentarer:

  1. Alle DIY-er trenger ikke å involvere snekring og betongstøping, heldigvis. Takk for tipset! Vi har og hatt stort hell med tomme barnematglass med ris. Funker fett, og helt gratis! God helg :)

    SvarSlett
  2. Så søtt!!!
    Stilig med så fargerik maracas!!
    Ha en strålende lørdag!!!!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Åh så gøy! Fikk lyst til å lage selv,hihi. Og for ei søt jente på bildene! God helg!

    SvarSlett
  4. herlig!
    har laget slike i bhg jeg:) bare med vanlige youghurt begre, disse var jo mye mer fargerike!
    legger inn i huet til neste gang:)

    fin kveld til deg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Musik ska byggas ut av glädje! Stilig maracas. Ja, vi sees definitivt på mandag om du kommer. Jeg gleder meg! Klem

    SvarSlett
  6. Herlig! For en fin ide, og lekre bilder som alltid :) Helt tilfeldig at youghurtbegrene matcher genseren perfekt??? *imponert* hehe ;) -og takk for fint hårtørketips, jeg skal teste det neste gang jeg har vasket håret! ;D Håper vi sees på mandagen :) *♥*

    SvarSlett
  7. Så smart og så søtt, både fargene og jenta!
    Fiiine bilder.
    Morsomt med hårtørkinga, bra ide det også må jeg si :O)
    Klem fra Nina

    SvarSlett