lørdag 7. januar 2012

Kopper og kar

Jeg kjenner jeg er klar, og mer enn klar..sprekkeferdig rett og slett!.. til å flytte kopper og kar inn i kjøkkenet igjen. Imens nyter jeg fargene som hentes frem etter jul. Svale farger av grønt, blått, litt gult og litt svart..Farger som gjør meg glad for tiden. Gleden var stor da jeg kom over denne vakre kalenderen fra bloggen Zu, nettopp i disse fargene.Og så får vi laste den ned gratis til og med..Takk! Hun har også en nettbutikk med de nydeligste ting.Anbefales!
Lampe: Bolia
Skåler: Jasper Conran
Putetrekk: Kremmerhuset

Kjenner jeg hungrer etter våren nå..Litt tidlig kanskje? Men lange solvarme ettermiddager virker veldig forlokkende:)

God helg til dere!

12 kommentarer:

  1. Åh - fineste fargene, fineste koppene :)
    Skjønner godt du lengter etter å få "flyttet
    inn" igjen på nytt kjøkken - gleder meg til å se!

    Du er ikke alene om å lengte til våren
    - senest for et par timer siden drømte jeg
    om peoner, jordbær og bare bein! Men dagene
    går fort nå, nesten for fort,
    og plutselig er den her. Våren :)

    Ha en riktig fin lørdagskveld!!

    Klem,
    Maria.

    SvarSlett
  2. Vi har like kopper i like farger :-) (Mano)
    JA til snarlig vår!
    :-)

    SvarSlett
  3. Mine yndlingsfarger!! Lengter etter våren jeg også, så mer og mer av disse fargene kommer frem for tiden. Veldig kul lampe dere har kjøpt!! Jeg har kikket på den, men har dessverre ikke noe sted å ha den... Men veggvarianten derimot bør jeg klare å plassere et sted. :)

    God lørdagskveld til deg!

    SvarSlett
  4. Så fine farger. Føles alltid ekstra bra i januar, og jeg synes det er lov å tenke på våren allerede! God helg videre!

    SvarSlett
  5. Fine farger. Det nye kjøkkenet ser kjempe fint ut. Så gøy det må være å "flytte inn" i nyoppussa kjøkken:)God lørdagskveld!:)

    SvarSlett
  6. Deilige farger på koppene ja! Elsker turkise og svale grønne og grønnblå fargetoner.Er de koppene som står på rad og rekke fra Kähler???Var så flott fasong på dem.

    SvarSlett
  7. ah så mye fint! kan godt forstå lengselen både etter våren og etter å få tingene plassert på nye fine kjøkkenet ditt *♥*

    SvarSlett
  8. Herlige kopper og kar. mano er så fiiine!
    Lengter etter våren jeg også, å på nyhetene i går så jeg bilder fra april i fjord 25 grader og sol.. NIce!!

    SvarSlett
  9. Nydelige farger og herlig stemning inne hos deg som alltid! Takk for koselig hilsen inne hos meg :) Det blir så gøy å se kjøkkenet deres ferdig. Her venter vi fortsatt på at Norema skal komme å gjøre siste rest, ikke alltid at det raskeste er å kjøpe ferdig nybygg heller ;)

    Klem og god helg!

    SvarSlett
  10. Nydelige farger og for
    noen herlige bilder du tar som alltid.
    :)

    Det kjøkkenet deres kommer nok til å bli
    helt fantastisk flott. Gleder meg sånn
    til å se resultatet :)

    KLEM

    SvarSlett
  11. Magnifiques photos ! merci ; )
    Juliette // Zü

    SvarSlett
  12. Fine kopper og fin kalender. Gleder meg til å se nye kjøkkenbilder etterhvert! Og våren ja... den gleder jeg meg også veeeldig til!!! Klem fra Anne

    SvarSlett