fredag 14. oktober 2011

Tallerkenvegg

..Med hint av Japan.. For noen helger siden kom jeg over to vakre fat på loppis. Den tidligere eieren har tydeligvis støttet en god sak, for bak står det en tekst oversatt på åtte språk: For the benefit of UNICEF, The United Nations Childrens Funds. 
De andre fatene er fra brukthuset på Knarvik og en antikvitetshandler. Liker så godt disse fargene:)
Det er fredag folkens! De kommer ofte, men det liker jeg:)
PS: Oppheng til tallerken kjøpte jeg hos Jernia

17 kommentarer:

  1. Fantastisk fine fat! Desse fargane likar eg òg! :)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Så herlige funn! Kinafatene var nydelige!!

    SvarSlett
  3. Nydelige fat som absolutt måtte opp på veggen! Har noen fininger jeg vil ha opp selv, men hvor finner jeg veggfeste til tallerkener?

    God fredag og riktig god helg til deg :)

    SvarSlett
  4. De asiatiske fatene var kjempefine!
    Fint sammensatt tallerkenvegg. Perfekt i spisestuen deres:-)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Fine fat og vakker komposisjon:) Spørsmål; hvor får du tak i de opphengsgreiene? Skulle gjerne hatt noen slike.......Fin helg til deg, her er det SOL:)

    SvarSlett
  6. Stilige fat! Liker godt den japanske jenten sammen med mer rolige fat, ble en fin helhet:) God helg i solen!

    SvarSlett
  7. Ordentlig flott! <3

    Og takk for så hyggelig kommentar inne hos meg, jeg smilte fra øre til øre! God helg til dere :)

    SvarSlett
  8. Passa veldig godt sammen med spisestua.
    Go helg :-)

    SvarSlett
  9. Veldig fin tallerkenvegg!
    Fin fredag til deg!:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Kjempefine fat, men jeg liker lampene dine alle best! :) jeg har noen som ligner, men ikke noe sted å ha de :( Håper vi flytter i løpet av et lite år, og DA skal lampene mine frem! De er veldig like som dine, men er hvite inni og grå utenpå, og ledningen er trukket i rødt stoff :) Ganske stilig :)


    Ha en deilig helg!

    Lilja :)

    SvarSlett
  11. Så lekre fat! Det er så morosamt at "tallerken på vegg" er på veg in, det er verkeleg noko eg har vakse opp med (vi hadde store tallerknar på kjøkkenveggen og små "kunsttallerknar" på stoveveggen).

    SvarSlett
  12. Å for noen nydelige fat. For et funn. God helg!:)

    SvarSlett
  13. fint på bordet men enda finere på veggen, da er ikke maten i veien!
    gooood helg!

    SvarSlett
  14. Så utrolig fine tallerkener - de passet skikkelig godt sammen : ))

    Henger meg på Manuela sin kommentar! tjohoo :D Råfint rett og slett!

    God helg <3 Klem fra Silje.

    SvarSlett
  15. fargane du brukar er som terapi :)

    nydelege bilder!

    ønsker deg fine helgedagar

    -klem

    SvarSlett
  16. Hei,
    Snublet over bloggen din igår kveld, og det skulle jeg ventet med til idag - det ble veldig sent før jeg fikk lagt meg :) For en gullgruve for en gjenbruker.
    Spesielt imponert ble jeg over bordet du har laget, så dét skal vi prøve oss på (skal selvsagt kreditere deg, om vi får det til).
    Fin ny uke,
    Lilli

    SvarSlett