søndag 9. oktober 2011

Lille Ting er på ferde igjen!

Flinke Nhu som jeg er så stolt av, kom denne uken ut med tredje bok i barnebokserien om Lille TingOliver og Kaia er hektet, og grunnen tror jeg er at den er annerledes.. De styggfine illustrasjonene og den rare teksten skiller seg ut fra de mange glansede barnebøkene.

Han tar faktisk ALT! Lille ting får besøk av fetter Tung og kusine Trang. Det byr på utfordringer på lekeplassen. Barnet lærer blant annet om over, under, foran, bak
Her kan du se flere bilder fra de tidligere bøkene

Her regner det sidelengs i dag. Et skikkelig innevær med andre ord! Men vi skal kose oss vi, med god mat og besøk. Håper du får en fin søndag du også!

10 kommentarer:

  1. Så fint den så ut! Skjønner godt de liker den, altså :) God søndag!

    SvarSlett
  2. Har hørt om denne bokserien, men har etterhvert litt for store barn til at jeg har sjekket den ut.

    Ellers må jeg bare si; HERLIGHET!!!!! Så fint bordet og stolene ble!!! Fantastiske fargekombinasjoner. Selv har jeg klint Isvann på de fleste overflater på kjøkkenet, synes den fargen er fantastisk, men ser nå hvor fint det var med variasjoner... Det ble nydelig!! Og, bygge bord selv!? Jeg er imponert :)

    SvarSlett
  3. Det såg ut som fine bøker, bra med tips til ting som kan stå på ønskeliste til jul! ;)

    God innesøndag til deg!

    SvarSlett
  4. Fy fabial så flott spisebord du har laget mens jeg har vært på hyttetur! Jeg er helt IMPONERT.

    Flink er du :)

    Klem og nyt siste rest av helga!
    ~Signe

    SvarSlett
  5. For et fint bord!
    Dette måtte jeg vise mannen i håp om at han også kan bli litt inspirert...
    Jeg ble ihvertfall det!
    Takk for superbra oppskrift!
    God ny uke til deg!

    SvarSlett
  6. Jeg ELSKER rare barnebøker :-) Disse så spennende ut. Må sjekkes ut!

    God søndagskveld til deg

    Mollie

    SvarSlett
  7. Hihi for en skjønn bok :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Love it! Fabelaktig tegnet. Tusen takk for tipset, sier fru kunsthistoriker :)

    SvarSlett
  9. Annerledes barnebøker er bra! Takk for tips! Ha en fin mandag!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  10. Så ut som en søt, kul og tøff bok! :-)

    SvarSlett