fredag 15. juli 2011

Inspirasjon

På en fredag. . Jeg og barna kom hjem fra hytten i går. Dager med familie, frisk luft, fisking og blått hav gjør godt. Pøbelmannen hadde malt lekeromsgulvet knallende hvitt mens vi var borte:) Tregulvet ble sist malt på 60-tallet, så det trengtes sårt noen strøk maling (synd jeg glemte å knipse et før-bilde)! Men jeg skal gjøre en liten vri på det før jeg viser..håper det blir godkjent her i huset..Oliver og Kaia tror jeg blir hoppende (...) glade..hihi*

Jeg har fått tillatelse av Barbara med den nydelige bloggen Raumseelig å dele noen bilder.. Herlige tapeter og farger!








Ta en tur innom HER også for flere nydelige bilder. Fin sommerdag til dere!
Klem

9 kommentarer:

  1. Så kjekt at noen har malt når du kom fra ferie, snill mann du har:))

    Takk for inspirasjonen, fantastiske bilder..til å bli veldig glad av. Ønsker deg fine sommerdager vider, klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så utrolig kreativt og flott!!

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se bilder av et hoppende fint resultat! ;)

    Takk for tips om spennende blog. Den skal sjekkes ut!

    SvarSlett
  4. For noen fantastisk nydelig bilder fra Raumseelig. Får helt hjerteverk av så fine ting :D *♥*

    SvarSlett
  5. For noen fine bilder!! MASSE inspirasjon her! Tusen takk for at du deler! :)

    SvarSlett
  6. så herlig inspirasjon! glade herlige farger og bilder:)
    ha en fin helg!!!

    SvarSlett
  7. For en herlig blå lampe! Jeg har akkurat den samme :)
    Ha en fin søndag! Klem, PiPa

    SvarSlett
  8. Hi hi, venter i spenning ;)

    klem klem fra Milla

    SvarSlett
  9. Ett stort tack för dina jättefina inspirerande färgglada bilder på inredning. jag njuter och inspireras av dom när jag tittar på dom.

    enkla nettan
    nettan.klar@

    SvarSlett